پوشش رسانه‌ای المپیک در تلوبیون چگونه بود؟/ بیش از ۵ میلیون کاربر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پوشش رسانه‌ای المپیک در تلوبیون چگونه بود؟/ بیش از ۵ میلیون کاربر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی تلوبیون، در طی برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تلوبیون به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع پخش زنده و آرشیو مسابقات برای مخاطبان ایرانی شناخته شد. بیش از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر منحصر به فرد برای مشاهده این مسابقات به تلوبیون مراجعه کردند. پربازدیدترین رویداد نیز مسابقات کشتی حسن یزدانی با رقیبانش بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

صفحه ویژه المپیک تلوبیون در چند بخش طراحی شده بود که شامل پخش زنده رویدادها به تفکیک هر رشته ورزشی، صفحه ویژه کاروان ایران به تفکیک هر رشته ورزشی، صفحه ویژه المپین‌های دارای مدال و رویدادهای هر روز طی سه هفته گذشته بود. در این المپیک، بیش از ۶۱۰ ساعت محتوا در تلوبیون پخش و ذخیره‌سازی شد که این میزان محتوا در ۱۹۵۵ قطعه در صفحات مختلف تلوبیون در دسترس قرار گرفت.

محتوای فوق به صورت زنده از شبکه‌های ۳، ورزش و چهار شبکه اختصاصی ورزشی از تلوبیون پخش شد که شامل تمام محتوای قابل پخش از المپیک پاریس می‌شد. همکاری شبکه ۳ و شبکه ورزش سیما در جهت دیده شدن پخش زنده و آرشیو المپیک از تلوبیون از این نمونه بود. این همکاری موجب شد تا تلوبیون به عنوان منبع اصلی تمامی رسانه‌های داخلی در جهت توزیع محتوای المپیک قرار گیرد.

دکمه بازگشت به بالا