برترین های ترند روزعمومی

پمپ کارواش بدون دینام

پمپ پیستونی برتولینی مدل TML2020 یکی دیگر از پمپ های سری TML شرکت برتولینی و محصولی ایتالیایی است که با نام های پمپ صنعتی سه فاز کارواش، پمپ کارواش 200 بار، پمپ کارواش سه فاز یا خودکار نیز شناخته می شود. پمپ شستشو بدون دینام در بازار خواهد بود اگرچه این پمپ می تواند برای کاربردهای مختلف استفاده شود، اما در بازار به عنوان پمپ کارواش شناخته می شود زیرا به عنوان پمپ فشار قوی در کارواش ها کاربرد زیادی دارد. پمپ 200 بار کارواش TML2020 از شرکت برتولینی یکی از پرفروش ترین پمپ های کارواش در ایران می باشد. با توجه به قیمت و کیفیت این محصول، فروش خوبی در بازار ایران دارد و یکی از پرطرفدارترین کالاهای صنعتی در ایران محسوب می شود. پمپ پیستونی 200 بار برتولینی قابل استفاده برای کارواش های صنعتی با برق سه فاز می باشد. از این پمپ ها در سیستم های مه پاش نیز استفاده می شود.

مشخصات فیزیکی

طراحی و ساخت دقیق و هوشمند پمپ ماشین شوی برتولینی TML2020 باعث شده تا این محصول در صنعت پمپ پیستونی طرفداران زیادی را به خود جلب کند. شکل زیر به طور خلاصه اجزای اصلی پمپ را نشان می دهد. برای اطلاع دقیق از قطعات و لوازم جانبی این محصول می توانید به مقاله لوازم یدکی و لوازم جانبی پمپ پیستونی برتولینی مراجعه نمایید.

این محصول با استفاده از آخرین دانش و سالها تجربه در زمینه طراحی و ساخت پمپ های فشار قوی پیستونی تولید شده است. وزن آن حدود 9 کیلوگرم و دارای دهانه ورودی 1⁄2 اینچ، دهانه خروجی 3⁄8 اینچ و مخزن روغن با ظرفیت 0.7 لیتر و نشانگر روغن است که تنظیم مقدار آن آسان است. روغن پمپ پیستونی همیشه کافی است در تصویر زیر ابعاد پمپ پیستونی برتولینی TML2020 نشان داده شده است.

ویژگی های عملکردی

پمپ کارواش برتولینی مدل TML2020 از طریق کوپلینگ به موتور 1500 دور در دقیقه 7.5 کیلووات (10 اسب بخار) متصل می شود و حداکثر فشار کاری 200 بار و دبی 20 لیتر در دقیقه را تولید می کند. حداکثر دمای استاندارد عملکرد این محصول 60 درجه سانتیگراد می باشد. پمپ 200 بار کارواش به صورت انحصاری در سه مرحله استفاده می شود و بهترین روغن برای این محصول SAE75-W90 می باشد.

دکمه بازگشت به بالا