برترین های ترند روزعمومی

پارافریز متن رایگان را کدام سایت ارائه می دهد؟

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی و این نرم افزار بازنویسی محتوا که به صورت آنلاین و تحت وب است و در بسیاری از آنها ارائه می شود، متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید. زبان ها، به راحتی مطالب خود را بازنویسی کنید و پس از خرید رپورتاژ تبلیغات یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی از این محتوا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به متن بدون کپی و منحصر به فرد داشتید، این ابزار فوق العاده به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده با ارائه هوش مصنوعی کمک می کند.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

بازنویسی متن با نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود بنابراین می توانید از خروجی این سبک بازنویسی متن در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش ممکن است هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

رونویسی کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این روش اغلب به صورت مکانیکی و با هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. یعنی کلمات جابه جا نمی شوند، بلکه فقط مترادف آنها در جای خود قرار می گیرند و جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا در مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد، یکی از بهترین اشکال بازنویسی است. این روش به این صورت عمل می کند که جملات در ایده ها بازنویسی می شوند و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جمله ها یکسان باشد و در برخی جملات کاملاً تغییر کرده و جملات جدید اما با همان ایده اصلی ایجاد شود. .

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان موجود در این سایت برای کاربران غیرتجاری و کاربران عادی با زمان محدود بازنویسی روزانه متن در نظر گرفته شده است، اما این سرویس تجاری برای کاربران تجاری نیز نامحدود است.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای اصلاح متن است و با ابزارهایی که در دسترس قرار می دهد، می توان پس از بازنویسی متن توسط سرویس، تصحیح نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام داد و متن اصلاح شده را به روش های مختلف مشاهده کرد.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

تنها محدودیت نسخه غیرتجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر سوال است. با این حال، در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست در روز وجود ندارد. تفاوت این است که نسخه رایگان تعداد محدودی درخواست روزانه دارد و شما می توانید تا 300 کلمه در هر درخواست بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست های شما زیاد است. شما باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه بازنویسی رایگان متوقف می شود؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان قابلیت بازنویسی متن با کمک هوش مصنوعی را دارد؟

بله، هر دو نسخه رایگان و حرفه ای بازنویسی متن نشونت  برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا در نظر گرفته می شود؟

No Rewrite و Spin دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند بهترین نتیجه را داشته باشند. فقط در چرخش، بازنویسی صورت نمی گیرد و فقط کلمات مختلف دور یکدیگر جابجا می شوند. Spin only به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا در نتایج گوگل ایندکس نمی شود و به نوعی هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر می خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید این کار را به درستی انجام دهید.

روش های بهبود محتوا

مانند بازنویسی محتوا، روش ها و شرایط مختلفی برای چرخش محتوا وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

اسپین روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت کلمه به پاراگراف منتقل می شود. به عنوان مثال، جمله “ابزار بازنویسی حرفه ای ارائه شده است” پس از چرخش با این روش تبدیل به  ارائه را بازنویسی کرده است”.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شدند، بازنویسی نشدند و البته معنی جمله به بدترین شکل حذف شد و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل که انسان ها هم نمی توانند آن را درک کنند.

اسپین راهی برای جابجایی پاراگراف است

در این روش پاراگراف های یک متن از بالا به پایین منتقل می شوند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب حرکت بین پاراگراف ها انجام می شود. این مورد اگرچه معنای جملات را حفظ می کند، اما تکراری تلقی می شود. از آنجایی که بازنویسی وجود ندارد و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

نحو روشی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است

در این روش کاربران عبارات و جملاتی را از وب سایت های مختلف استخراج کرده و در کنار هم قرار می دهند. این عبارت تکراری در نظر گرفته می شود زیرا بازنویسی نشده است و به راحتی توسط گوگل قابل تشخیص است. البته بدون بازنویسی، این تکنیک تیراندازی بهترین نوع تکنیک تیراندازی محسوب می شود. زیرا معنای عبارت (حتی اگر تکرار شوند) ثابت می ماند و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نستونت چگونه کار می کند؟

ابتدا یک متن (ترجیحاً ترکیبی از متن از منابع مختلف) با حداکثر طول 2000 کلمه استخراج و در قسمت ابزار بازنویسی کپی می کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن اصلی از ابتدا بازنویسی می شود و با سری قبلی متفاوت خواهد بود. به این معنی که هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی خروجی متفاوت و قابل بازنویسی دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن خود را کاملا منحصر به فرد کنید، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را حذف کنید یا متنی را از منابع دیگر جایگزین کنید. این امر تشخیص اینکه متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است غیرممکن خواهد بود.

پارافریز به چه معناست؟

پارافریز محتوا سئوسل به عنوان بازنویسی متن نیز شناخته می شود. با یک رونویس آنلاین متن شما شما با کیفیت ترین محتوای بازنویسی شده ماشینی را دریافت خواهید کرد.

آیا گوگل می بیند که پست بازنویسی شده است؟

خیر حتی اگر تاپیک ها و حرکت های ذکر شده کامل نباشند، و اگر مقالات را فقط از یک منبع دریافت کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل بازنویسی مقاله را تشخیص نمی دهد.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید، بالاخره بعد از هر بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین می شود که نتیجه نهایی را برای گوگل کاملا غیرقابل تشخیص می کند. (حداقل تا کنون) و با الگوریتم های فعلی).

آیا تغییر متن کپی شده ضروری است؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارند، چه رسد به متون ماشینی. در برخی از زمینه ها، به ویژه حوزه های بسیار تخصصی، ممکن است اشتباهات مفهومی جزئی در جملات رونویسی مشاهده شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

متن بازنویسی شده چقدر شبیه متن اصلی است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده با اصل به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصص یا کل حوزه فعالیت است. فیلدهایی که بسیار خاص و دارای عبارات منحصر به فرد و امری هستند ممکن است با درصد تشابه بالایی مواجه شوند (یعنی خروجی کار شباهت بالایی با متن اصلی داشته باشد). طبق تست های زیاد این ابزار کاربردی بوده و تقریبا در همه زمینه ها کاربرد دارد و طبق الگوریتم های مدرن سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا با این ابزار می توان پایان نامه و پایان نامه کارشناسی ارشد داوطلب را بازنویسی کرد؟

هدف از ارسال این ابزار، استفاده از آن در زمینه وب و سئو می باشد، اما با این وجود، برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی مجوز، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد کپی از آن استفاده کنند. پایان نامه. . به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است، تیم نشنت تصمیم گرفته است این سرویس را به صورت مادام العمر ارائه دهد، کاربران گرامی نیازی به صرف هزینه برای بازنویسی متن ندارند. البته نسخه رایگان ابزارهای ترجمه و هوشمند محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا