هنر بهترین زبان برای بیان فراغ رئیس جمهور شهید است

هنر بهترین زبان برای بیان فراغ رئیس جمهور شهید است

ترند روز/همدان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: شاید تنها زبان هنر باشد که بتواند به خوبی اندوه و غم مردم ایران را که همواره قدردان مسئولان خدوم بودند به نمایش بگذارد.

سید جواد معینی شامگاه سه‌شنبه، ۸ خرداد در سوگواره ادبی«روز وداع یاران» که به همت اداره کل کتابخانه‌های استان همدان و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همواره در انجام امور فرهنگی به ویژه زنده نگاه داشتن یاد و خاطر شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت پیشرو بوده است.

وی تأکید کرد: به همین منظور سوگواره ادبی «روز وداع یاران» همزمان در سراسر کشور برنامه‌ریزی شد تا شاعران آیینی و انقلابی در سوگ رئیس جمهور شهید آثار ادبی خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران داغدار مردی است که تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم و حرکت در مسیر خداوند کرده بود، افزود: نام و یاد شهدای خدمت همواره در یاد و خاطر مردم و تاریخ این دیار به یادگار خواهد ماند و شاید تنها زبان هنر باشد که بتواند به خوبی اندوه و غم مردم ایران را که همواره قدردان مسئولان خدوم بودند به نمایش بگذارد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تأکید کرد: رئیس جمهور شهید نگاه ویژه‌ای به بخش فرهنگ به ویژه کتاب و کتابخانه داشت و در همین راستا در سفر به استان همدان اعتبارات مناسبی به پروژه‌های فرهنگی کتابخانه‌ها تخصیص داده شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا