هشتگ های پر بازدید تیک تاک را چطور پیدا کنیم؟

تیک تاک هفتمین برنامه پرکاربرد در دنیای اینترنت است. میلیون‌ها کاربر فعال از سراسر جهان دارد که برای سرگرمی افراد و خود ویدئوهای کوتاه می‌سازند. اگر می‌خواهید در تیک تاک موردتوجه قرار بگیرید. باید یک استراتژی قوی برای یافتن هشتگ های پر بازدید تیک تاک داشته باشید.

هشتگ ها میزان نمایش و تعداد لایک در ویدئوهای شما را افزایش می‌دهند. همچنین، آنها می‌توانند به شما در شناسایی رقبا و همكاران بالقوه كمك كنند. حتی می‌توانند با كمك به شما در دیدن آنچه دیگران در صنعت شما تولید می‌کنند، ایده‌های عالی محتوایی ارائه دهند.

در مورد هشتگ های تیک تاک و ارتباط مخفی آنها با الگوریتم تیک تاک بحث‌های زیادی وجود دارد. تنها یك مورد را به یقین می‌دانیم. آنها روشی مهم و مؤثر برای جلب‌توجه بیشتر مخاطبان به محتوای تیک تاک شما هستند!

چگونه می‌توان از هشتگ های تیک تاک برای بهتر دیده شدن استفاده کرد؟ اگر به دنبال پاسخ این سؤال هستید، ادامه مقاله را بخوانید. این مقاله به شما می‌گوید که چگونه بهترین هشتگ های تیک تاک را پیدا و استفاده کنید.

چرا هشتگ های تیک تاک مهم هستند؟

اکثر کاربران تیک تاک با چالش های هشتگی آن آشنایی دارند. چالش‌های هشتگی ویروسی که در تیک تاک باعث ایجاد هیجان و سرگرمی در برنامه می‌شود، غیرقابل‌انکار است. هشتگ ها بخش بزرگی از تجربه کاربری تیک تاک هستند.

درواقع، حتی برگه Discover تیک تاک توسط هشتگ های محبوب و پرطرفدار سازمان یافته است. این صفحه یک ابزار رایگان عالی برای کمک به شما در یافتن بهترین هشتگ های تیک تاک است.

نحوه کار هشتگ های تیک تاک شبیه به همان روشی است که در اینستاگرام کار می‌کنند. هشتگ ها ابزاری برای سازمان‌دهی محتوا بر اساس دسته‌بندی هستند. به علاوه به نوعی کمک به کاربران در به اشتراک‌گذاری و جستجوی محتوا به حسب می روند. شما یک حساب تیک تاک عمومی دارید و هشتگی به ویدئوی خود اضافه می‌کنید. از این پس ویدئوی شما تحت آن هشتگ (یا هشتگ ها!) طبقه‌بندی و سازمان‌دهی می‌شود.

تیک تاک

البته ما نمی‌توانیم هشتگی را تأیید کنیم که وجود شما را در صفحه For You تیک تاک برای شما تضمین کند. اما می‌دانیم که استفاده از هشتگ در ویدئوهای شما یکی از بهترین راه‌ها برای انتقال محتوای شما به کاربران مناسب است. ساخت هشتگ ها یک بخش حیاتی از استراتژی تیک تاک شما است.

پیشنهاد می کنم مقاله را مطالعه کنید.

مزایای استفاده از بهترین هشتگ ها در استراتژی تیک تاک شما

هشتگ های تیک تاک یک روش مؤثر برای افزایش فالوور و تعامل شما در تیک تاک است. بعلاوه، آنها فقط به شما کمک نمی‌کنند بیشتر به کاربران تیک تاک دسترسی پیدا کنید. بلکه به شما کمک می‌کنند تا به کاربران مناسب دسترسی پیدا کنید.

در اینجا برخی از مزایای گنجاندن هشتگ ها در استراتژی تیک تاک شما آورده شده است:

مزیت استفاده از هشتک تیک تاک شماره ۱: قابلیت کشف

اگر هر بار که در تیک تاک پست می‌کنید به یک گروه جدید از فالووران بالقوه برسید، چه می‌کنید؟

این امر شدنی است! و همه اینها به خاطر انتخاب بهترین هشتگ های تیک تاک است!

استفاده از هشتگ های تیک تاک باعث افزایش چشمگیر دسترسی به محتوای شما می‌شود. به‌جای اینکه فقط محتوای خود را به فالووران خود نشان دهید، مخاطب شما تمام کاربران تیک تاک هستند. در حقیقت شما درهای ورودی را به روی کاربرانی باز می‌کنید که از قبل در جستجوی آنچه شما به اشتراک می‌گذارید هستند.

به‌علاوه، اگر از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید، محتوای شما همچنین می‌تواند به صفحات مربوط به Discovery برای بازدید میلیون‌ها نفر برود.

وقتی شخصی به دنبال یادگیری نحوه استفاده از خط چشم است. هنگام جستجوی “آموزش خط چشم” در تیک تاک، ویدئوی شما زیر آن هشتگ قرار می‌گیرد.

مزیت هشتگ تیک تاک شماره ۲: ایجاد یک جامعه

شما با استفاده از هشتگ های خاص در تیک تاک ، به الگوریتم تیک تاک اجازه می‌دهید تا از ویدئو (و پروفایل) شما مطلع شود. به‌علاوه شما یک جامعه ایجاد می‌کنید.

مانند صفحه اکسپلور در اینستاگرام، صفحه For You تیک تاک نوع محتوای موردعلاقه افراد را انتخاب می‌کند. اگر بینندگان اغلب ویدئوهایی را تحت هشتگ هایی که شما استفاده می‌کنید تماشا کنند، تیک تاک ویدئوهای شما را در مقابل آن کاربران قرار می‌دهد.

بنابراین، هرچه بیشتر با آن هشتگ ها پست ارسال کنید، فالوور، لایک و کامنت های بیشتری دریافت خواهید کرد. و بهترین قسمت آن چیست؟ شما در حال ایجاد یک جامعه از فالووران هستید که در واقع می‌خواهند محتوای شما را ببینند!

همچنین می‌توانید هشتگ های مارک‌دار خود را ایجاد و استفاده کنید. این یک روش عالی برای جمع‌آوری و به اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده توسط کاربر در تیک تاک است.

مزیت بهترین هشتگ تیک تاک شماره ۳: ورود به ترندها

ترندهای تیک تاک می‌توانند در یک‌چشم بر هم زدن به راه بیافتند و تمام شوند. بنابراین بهتر است به‌سرعت به آنچه ترند شده است بپیوندید. اگر هشتگی با ترند رایج وجود دارد که با برند شما همسو است، در چالش شرکت کنید!

این به مخاطبان شما نشان می‌دهد که شما از دانش روز آگاه هستید. و از این کار لذت می‌برید.

اما پیش از سرگرم شدن با هشتگ های تیک تاک، به یاد داشته باشید که همیشه از هشتگ های دقیق و مرتبط استفاده کنید.

استفاده از هشتگ های تصادفی و پربازدید ممکن است منجر به دیده شدن سریع شما شود. اما می‌تواند تأثیر منفی بر اعتماد مخاطب نسبت به برند شما بگذارد. همچنین ممکن است تیک تاک در صورت مشاهده استفاده از هشتگ های نامرتبط به محتوای شما، ویدئوهای شما را پنهان کند. بنابراین استفاده از بهترین هشتگ های تیک تاک اهمیت دارد.

این نوع هشتگ ها در برنامه محبوب هستند. زیرا بسیاری از کاربران تیک تاک معتقدند که در بیشتر دیده شدن محتوای آنها در صفحات For You کاربران بیشتر کمک می‌کند.

ویدئوهای دارای این هشتگ ها معمولاً در صفحه For You نشان داده می‌شوند. اما دلیلی بر حتمی و مؤثر بودن استفاده از این هشتگ ها در محتوای شما نیست.

هشتگ های پر بازدید تیک تاک

بنابراین، آیا باید از این هشتگ های تیک تاک در استراتژی خود استفاده کنید؟

به‌طور خلاصه، هیچ پاسخ روشنی وجود ندارد. اما در تیک تاک همه چیز در مورد آزمون‌وخطا است. پس بهتر است این موارد را در استراتژی هشتگ تیک تاک خود بگنجانید. سپس ببینید آیا این استراتژی برای شما مفید است یا خیر.

چالش های هشتگ برند تیک تاک

چالش‌های هشتگ برند یک روش باورنکردنی برای برندها برای ایجاد آگهی‌های جدید و افزایش آگاهی از برند در تیک تاک است!

و حتی لازم نیست از یک چالش هشتگ برند حمایت کنید تا وایرال شود. این مزیت تیک تاک است. حتی محتوای ارگانیک تیک تاک هم می‌تواند یک‌شبه میلیون‌ها بازدید داشته باشد.

چالش های هشتگ در تیک تاک همیشه با یک برند همراه نیستند. به‌عنوان‌مثال چالش #fliptheswitch را در نظر بگیرید. این چالش توسط آهنگ “Nonstop” توسط دریک تحت تأثیر متن “I just flipped the switch” به راه افتاد.

این چالش وایرال شد و در تیک تاک طوفان به پا کرد. افراد مشهوری زیادی حتی در فید خود برای شرکت در این جشنواره پست منتشر کردند.

وقتی از تبلیغات تیک تاک استفاده می‌کنید، چالش‌های هشتگ برند تیک تاک را در بالای بنر در صفحه  Discover مشاهده می‌کنید. به این معنی است که شما از تبلیغات تیک تاک استفاده کردید تا چالش خود را در آنجا نشان دهید. اگر توانایی لازم را دارید، این یک روش باورنکردنی برای دستیابی به مخاطبان عظیم در تیک تاک است.

در طول دوره ۶ روزه کمپین، #InMyDenim بیش از K5.5 فیلم تولیدشده توسط کاربر را به دست آورد. همچنین ۱۰٫۵ میلیون بازدید ویدئو، ۱۴٫۳٪ نرخ تعامل و بیش از ۱۲K فالوور بیشتر برای حساب Guess در تیک تاک دریافت کرد.

اگر فرصتی برای همراه کردن تجارت یا برند خود با یک چالش خلاقانه تیک تاک دارید، آن را از دست ندهید! به هزاران نفری فکر کنید که این چالش را با برند شما همراه می‌کنند. فرصت‌ها بی‌پایان است.

یافتن هشتگ های مناسب محتوای خود در تیک تاک

اکنون چگونه بهترین هشتگ ها را برای محتوای خود در تیک تاک پیدا کنیم؟

در اینجا ۵ نکته و ترفند برتر برای یافتن هشتگ های مناسب آورده شده است:

1. تعادلی بین هشتگ های گسترده و صنعت خود پیدا کنید.

این ممکن است چالش‌برانگیزترین جنبه استفاده از هشتگ ها در تیک تاک باشد. چگونه می‌توان فهمید که کدام هشتگ های گسترده و برند با یکدیگر همخوانی دارند.

اگرچه توصیه می‌کنیم هشتگ های خود را مشخص کنید. اما هرگز بیش‌ازحد در صنعت خود غرق نشوید. به یاد داشته باشید که هشتگ ها همه چیزهایی است که کاربر درواقع به دنبال آن است. قبل از استفاده از هشتگ، فکر کنید، آیا مخاطبان هدف من این هشتگ را در نوار جستجوی تیک تاک تایپ می‌کنند؟

به هشتگ های خاص‌تری راه پیدا کنید. به‌عنوان‌مثال، اگر شما یک متخصص بازاریابی هستید، هشتگ گسترده شما می‌تواند هشتگ #بازاریابی باشد. سپس، بسته به محتوای ویدئو، هشتگ صنعت خود را بیابید. هشتگ های اضافی شما می‌توانند #بازاریابی_اجتماعی و حتی مشخص‌تر، #بازاریابی_اینستاگرام باشند.

همه چیز در مورد یافتن آن تعادل کامل است. همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، یافتن قاعده مخفی که برای شما مفید باشد، در نهایت یک بازی آزمون‌وخطا خواهد بود.

2. تیک تاک را برای هشتگ های ترند (پرطرفدار) مرور کنید.

یک نکته جالب در مورد تیک تاک این است که کشف هشتگ های جدید و پرطرفدار آسان است!

برای دیدن موارد پرطرفدار، به تب Discover تیک تاک بروید.

در اینجا می‌توانید اسکرول کنید و ببینید چه مواردی بیشتر موردپسند است. ازآنجاکه بسیاری از کاربران در حال اسکرول مطالب هستند. ایده خوبی است که از این ترندها استفاده کنید.

نکته: اگر نمی‌دانید چه محتوایی را باید در تیک تاک ارسال کنید، در هشتگ های ترند جستجو کنید. ببینید چه نوع ویدئوهایی توسط کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود. از این الهام برای ویدئوی بعدی تیک تاک خود استفاده کنید!

3. درباره رهبران صنعت و رقبای خود تحقیق کنید.

اگر به دنبال ایده هستید، یکی از بهترین مکان‌ها برای شروع کار، بررسی کارهایی است که سایر رهبران صنعت انجام می‌دهند. اگر یک ایده برای آنها خوب کار کند، احتمال اینکه بتواند برای شما نیز مناسب باشد، وجود دارد.

با یادداشت‌برداری از هشتگ هایی که استفاده می‌کنند شروع کنید. ببینید آیا استفاده از آنها برای محتوای شما منطقی است.

در همان زمان، به رقبای خود نگاه کنید و ببینید چه چیزی در استراتژی آنها خوب کار می‌کند. آیا هشتگ ها مرتبط هستند؟ آیا مخاطبان آنها با محتوای آنها درگیر می‌شوند؟ آیا ویدئوهای آنها وایرال شده است؟ آیا فرصت‌های کلیدی هشتگ را از دست می‌دهند؟ این سؤالات را در مرحله تحقیق از خود بپرسید. پاسخ آنها به شما کمک می‌کند لیست هشتگ های تیک تاک خود را تشکیل دهید.

4. هشتگ های مرتبط را در تیک تاک پیدا کنید.

یافتن بهترین هشتگ های مرتبط در تیک تاک یک روش آسان و مؤثر برای رشد جامعه شما است.

برای این کار، به‌سادگی هشتگ خود را در نوار جستجوی تیک تاک تایپ کنید.

درحالی‌که هیچ قانون کلی وجود ندارد، تجزیه‌وتحلیل هشتگ های مختلف ، ادغام آنها و استفاده از آنها می‌تواند کمک کند. آزمایش با هشتگ های مختلف و پیگیری پیشرفت شما می‌تواند ایده بهتری به شما ارائه دهد.

به‌عنوان‌مثال، اگر استفاده از هشتگ های خاص منجر به افزایش لایک های شما شده باشد، می‌توانید هشتگ های بیشتری مانند آن مورد با اصلاحات ساده استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، هشتگ #خندوانه خوب است. شما می‌توانید از هشتگ هایی مانند #خوب-خندیدن یا #خندیدن استفاده کنید.

هشتگ های مختلف برای انواع مختلف فیلم‌ها کار خواهند کرد. همه چیز به آزمایش و خطا در حساب شما بستگی دارد، به خصوص یافتن بهترین هشتگ های تیک تاک !

اگر هشتگ ها را امتحان کنید، به‌احتمال‌زیاد به هشتگ هایی که برای محتوای شما معجزه می‌کنند، دسترسی پیدا می‌کنید!

نکته: به هشتگ های خود مانند کلمات کلیدی ویدئوهای خود فکر کنید. مطمئن شوید آنها مناسب، واضح و به‌راحتی قابل جستجو هستند.

منبع مقاله :

https://hashtagmark.com/blog/hashtags-for-tiktok-to-go-viral/

دکمه بازگشت به بالا