ورزشی

نویدکیا با همه مهره‌ها علیه سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

مس رفسنجان در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک فقط یک غایب به علت دو کارته بودن داشت و نتوانست از حامد لک، گلر با تجربه‌اش در ترکیب بهره ببرد، اما آن‌ها روز پنج‌شنبه برای مسابقه فینال برابر سپاهان هیچ بازیکن محرومی ندارند.

رامتین سلیمان‌زاده و فرشید باقری، دو بازیکن کلیدی پست‌های دفاعی و میانی مس رفسنجان تا قبل از دیدار مقابل آلومینیوم اراک یک کارته بودند و در آستانه محرومیت از فینال قرار داشتند که در بازی نیمه نهایی هیچ اخطاری دریافت نکردند و به دیدار با سپاهان رسیدند.

مس رفسنجان در دیدار مقابل آلومینیوم اراک سه بازیکن اخطاری داشت و سعید واسعی، جلال‌الدین علی‌محمدی و میثم تیموری کارت زرد گرفتند، ولی از بازی فینال محروم نشدند.

با این شرایط، محرم نویدکیا با بازگشت حامد لک حالا تمام ستاره‌های خود را در اختیار دارد و می‌تواند با همه توان مقابل سپاهان قرار بگیرد و امیدوار به کسب جام باشد.

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا