برترین های ترند روزعمومی

لوازم آشپزخانه و خانه کاراجا

آشنایی با برند کاراجا

امروزه تنوع بسیار بالایی در مدل‌ها و برندهای تولید کننده لوازم مورد نیاز انسان ایجاد شده و این موضوع، بسیاری از خریداران را در هنگام انتخاب بهترین محصول موجود در بازار دچار چالش می‌کند. از همین روی ابتدایی‌ترین گام مهم در خرید لوازم خانگی، یافتن برندی محبوب، با تجربه و در نهایت خوش قیمت است. ویژگی‌هایی که محصولات کاراجا در طی سال‌های فعالیت خود از سال 1973 میلادی تا کنون به خوبی، به نمایش گذاشته است. در حقیقت بیش از 50 سال سابقه فعالیت و عرضه کالاهایی مطابق با تکنولوژی عصر حاضر، ما را به سمت شناخت بیشتر این سوق می‌دهد.

ایده و سبک کار برند کاراجا مانند هر شرکت تازه تأسیس دیگری از آرزوهای ذهنی یک شخص آغاز شد که در خصوص این شرکت، آن فرد شخصی به نام عارف کاراجا بود. در سال 1973 آن چه که قابل عرضه توسط این تولید کننده نوپا بود محدود به یک سری از ظروف آشپزخانه چینی، سرویس قابلمه و محصولات برجسته دیگری چون کارد و چنگال می‌شد. هر چند که در همان شروع کار نیز به علت رعایت استانداردهای بالا و سطح کیفیت عالی محصولات خود، به سرعت جایی همیشگی در میان مصرف کنندگان باز کرد.

جهت خرید و آگاهی از آخرین قیمت های محصولات کاراجا در ایران می توانید بدون واسطه با وارد کنندگان این برند مرغوب با شماره تماس 09144852329 در ارتباط باشید.

 

محصولات برند ترکیه‌ای کاراجا

خوشبختانه این برند حساب همه جای کار را کرده و علاوه بر تنوع کافی در مدل‌ها، ساختارهای مختلفی را متناسب با هر بودجه‌ای تدارک دیده است. به همین دلیل با یک جستجو ساده متوجه خواهید شد که خرید لوازم منزل مورد نیاز خود را از میان رنج قیمت اقتصادی تا مدل‌های لوکس و گران قیمت چقدر آسان است. علاوه بر آن پنج دسته بندی کلی زیر را می‌توان برای محصولات برند کاراجا معرفی کرده که هر یک خود شامل زیر مجموعه‌های دیگری است.

وبسایت رسمی karaca 

سرویس کاراجا

لوازم آشپزخانه کاراجا

دسته دوم از کالاهای مشهور برند کاراجا تجهیزات پخت غذا آشپزخانه است که هفت پارچه جمع و جور تا سرویس‌های لوکس 17 پارچه را در خود جای داده است. به این ترتیب شما می‌توانید بدون نگرانی از بابت کیفیت و کمبود تعداد قابلمه‌های منزل خود، یک ست کامل از سایزهای مختلف را خریداری کنید. علاوه بر آن این دسته بدنی ابزارهای جزئی‌تر مانند رنده، آبکش، سرویس سرو و… را نیز شامل می‌شوند.

لوازم برقی کاراجا

از جذابیت‌های برند کاراجا توجه وافر آن به معیارهای زیبایی شناسی کالاهای تولید شده است. به نحوی که در کنار ملزومات خانه کاربردی، اقدام به عرضه طیف گسترده‌ای از لوازم دکوری و تزیینات زیباسازی منزل کرده است. بنابراین دیگر نیازی به نگرانی برای طراحی زمخت لوازم برقی و کمبود رنگ و لعاب چشم نواز خانه خود نیست. این برند انواع مختلفی از بشقاب‌های تزیینی، قاب‌ها، مجسمه‌ها و… را طراحی کرده تا هر چه بیشتر جلوه‌های بصری را بهبود بخشید.

کالای خواب کاراجا

محصولات کودک و نوزاد کاراجا

اگر قصد خرید یک سیسمونی با کیفیت و ماندگار را دارید، کالای خواب نوزاد برند کاراجا به همراه دیگر ملزوماتی مانند حوله، لیف، ظروف غذاخوری کودک و… شما را شگفت زده خواهد کرد. به کار گیری بالاترین سطح کیفیت مواد اولیه در کنار رعایت استانداردهای جهانی، سلامت و آسایش کودک شما را به همراه دارد.

خرید لوازم خانگی کاراجا اصل

به همین دلیل پیشنهاد ما به شما خرید از یک تأمین کننده معتبر همچون فروشگاه اروم کاراجا است که علاوه بر ضمانت اصالت کالا، آن را با مناسب‌ترین قیمت در اختیارتان بگذارد. فروشگاه اروم کاراجا با در اختیار داشتن نمایندگی رسمی کاراجا در ایران می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن، کالاهای مورد نیاز شما را به دستتان برساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافی است با ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا