علمی و پزشکی

فرورفتگی بدنه خودرو را اینگونه برطرف کنید

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینامیدواریم شما نیز با فرآیند تعویض لاستیک خودرو آشنا شده باشید. چیزی که به نظر نمی‌رسد این است که تنها چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید هفت ترفند ساده اما انقلابی است که مطمئن هستیم در کتابچه راهنمای ماشین پیدا نخواهید کرد و معتقدیم شما را تغییر خواهد داد.

شستشوی بدن را با آب گرم بردارید

تشنج یک اتفاق رایج است و بر خلاف تصور رایج، در صورت وقوع، رفع آن بسیار ساده است. یک قوری یا قابلمه را روی اجاق بگذارید و آب را بجوشانید. آب جوش را داخل فرورفتگی بریزید و شیر آب را بکشید. در بیشتر موارد، نیزه باید درست از بدنه خودرو خارج شود، اگر آسیب زیادی به آن وارد نشود. به خوبی قبل نخواهد بود، اما قابل توجه نخواهد بود.

آسیب دیدگی بدنه خودرو را اینگونه ترمیم کنید

چراغ های جلوی ماشین خود را به روز کنید

از آنجایی که خمیر دندان حاوی مواد شوینده ملایمی است که دندان ها را تمیز می کند، مشخص شده است که خمیردندان به همان اندازه که روی دندان ها کار می کند، روی نورها نیز موثر است. با خمیر دندان و کمی روغن، ممکن است بتوانید چراغ های خود را تجدید کنید.

آسیب دیدگی بدنه خودرو را اینگونه ترمیم کنید

به سطل زباله نیاز دارید؟ / از خمیر استفاده کنید

اگرچه ممکن است در دفع زباله در خودرو زیاد دقت نکرده باشیم، اما باید به خاطر داشته باشیم که اگر مراقب نباشیم بوی این زباله ها می تواند مدت زیادی در خودروی ما بماند و باعث بیماری شود. اگر یک سطل زباله تهیه کنید، دیگر نگران بوی بد نخواهید بود. تنها چیزی که برای این پروژه نیاز دارید یکی از آن ظروف پلاستیکی کوچک غذا است. قرار دادن کیسه های پلاستیکی در داخل آن می تواند به کاهش زباله کمک کند.

آسیب دیدگی بدنه خودرو را اینگونه ترمیم کنید

با پارکینگ خوب از سرمای زمستان جلوگیری کنید

علیرغم اینکه نوعی جادو عجیب به نظر می رسد، ماهیتی بسیار ساده و منطقی دارد. صبح اگر ماشین خود را زیر نور مستقیم خورشید پارک کنید، نور خورشید ابتدا شیشه جلو را از بین می برد. اگر به محض طلوع خورشید سر کار می روید، لازم نیست منتظر گرم شدن ماشین باشید.

آسیب دیدگی بدنه خودرو را اینگونه ترمیم کنید

58227

دکمه بازگشت به بالا