ورزشی

شکست دختران هندبالیست مقابل برزیل/ راهیابی ایران به پرزیدنت کاپ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران عصر امروز، مقابل طلایی‌پوشان برزیل به میدان رفت که علی رغم بازی خوب و نتیجه نزدیک در نیمه اول در پایان این دیدار را واگذار کرد.

در ابتدای این دیدار بازی خوب ملی‌پوشان دختر کاملاً مشهود بود تا جاییکه با نتیجه ۳-۱ از حریف قدرتمند خود برزیل جلو افتادند. بازی خوب ملی‌پوشان کشورمان خصوصاً در خط حمله در مقایسه با دو بازی قبل کاملاً مشهود بود و پایان نیمه اول با نتیجه نزدیک ۱۰-۱۱ به سود حریف پایان یافت.

شهرزاد نصوحی، کاپیتان تیم ملی، نسترن کودزری فراهانی و فاطمه مریخ گلزنان تیم ایران در نیمه اول بودند اما در نیمه دوم برعکس نیمه اول تیم ایران عملکرد خوبی نداشت و تیم ملی برزیل فاصله را بیشتر کرد و نهایتاً در پایان ۲۲ – ۳۰ برنده شد.

الناز یارمحمدی، سنگربان تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران، پس از پایان بازی با برزیل در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد. سنگربان تیم ملی با سیوهای عالی خودش در بازی با رومانی نیز بهترین بازیکن زمین شد.

یارمحمدی در بازی با برزیل ۱۸ بار دروازه تیم ملی را نجات داد تا با کارایی مطلوب بهترین بازیکن زمین معرفی شود.

با پایان مسابقات مرحله مقدماتی در گروه A، تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با پایان دور گروهی در گروه یک مرحله پرزیدنت کاپ قرار گرفت و با تیم‌های برزیل، تونس و شیلی، تیم‌های سوم و چهارم گروه B، همگروه شد. البته تیم ایران با برزیل بازی نخواهد کرد و نتیجه دور مقدماتی محاسبه خواهد شد.

ملی‌پوشان کشورمان فردا در مرحله پرزیدنت کاپ با تونس، تیم سوم گروه B مقدماتی بازی می‌کنند و روز سه‌شنبه، ۵ تیر، با شیلی مصاف خواهند کرد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی در حال برگزاری است.

دکمه بازگشت به بالا