علمی و پزشکی

شوراهای شهر از قانون تمکین کرده و داروخانه‌ها را موسسه پزشکی لحاظ کنند

نایب رئیس انجمن داروسازان ایران در مورد تصویب غیرقانونی شورای شهر و شهر گفت: درخواست ویژه ما از شورای شهر احترام به قانون و در نظر گرفتن داروخانه به عنوان یک نهاد قانونی و نجات پزشکان است. موسسات. “آنها هزینه های دولتی ، از جمله داروخانه دارند.

در مصاحبه ای با ترند روز ، دکتر سید علی فاطمی | وی در مورد انتخاب شوراهای شهر و شهر و درخواست داروسازان از شورای منتخب گفت: “در زمینه حق الزحمه م institutionsسسات یا هزینه های نصب پلاک تصویب شده و حکمی از طرف دیوان عدالت صادر شده است. خود ، اما شورا و برخی از شهرها آن را نادیده می گیرند.

وی افزود: این مصوبات در چارچوب معافیت بیمارستانها از جمله داروخانه ها از پرداخت مالیات است. ما همچنین می دانیم که می توان دفاتر و م institutionsسسات را در مکان های غیر تجاری تأسیس کرد ، اما گاهی اوقات برخی از شهرها فروشگاه های داروخانه را مسدود می کنند.

فاطمی خاطرنشان كرد: “ما انتظار داریم كه در زمینه هزینه ها ، هزینه نصب پلاك ، هزینه استفاده ، رعایت قانون و احكام دادگاه و فعالیت های غیرقانونی قانونگذاری توسط این شوراها و شهرداری ها.”

وی گفت: “شورای شهر می تواند در این مناطق کمک کند.” در حال حاضر ، در شهرهای مختلف این مناطق شرایط و رفتار مشابهی وجود ندارد. در برخی از شهرها ، تصویب شورای شهر یا شهر خلاف قانون است که اغلب موسسات پزشکی و داروخانه ها را تحت فشار قرار می دهد. برخی شوراها نیز وجود دارند که کارها را طبق قانون انجام می دهند و ما مشکلی نداریم.

فاطمی خاطرنشان کرد: درخواست ویژه ما از شوراهای شهر این است که قانون را رعایت کنند و طبق قانون داروخانه نیز یک موسسه پزشکی محسوب می شود و معافیت مالیاتی وضع شده توسط این نهاد از هزینه های اجتماعی نیز برای داروخانه گرفته می شود. احترام بگذارید

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا