برترین های ترند روزعمومی

شرایط آب و هوایی مناسب برای سایبان مغازه

سایبان برقی مغازه یکی از بهترین محصولات برای جلوگیری از ورود نور آفتاب به مکان های مختلف از جمله مغازه ها می باشد. از این نوع سایبان ها به عنوان تبلیغات نیز می توان استفاده کرد. با چاپ تبلیغات مختلف، می توان ارزان ترین روش تبلیغاتی برای مغازه ها را نیز تجربه کرد. برای آشنایی بیشتر با چادر مغازه و کاربردهای آن ما را تا پایان مطلب همراهی کنید.

توضیحاتی در مورد سایبان مغازه

سایبان مغازه یکی از مواردی است که در سال های اخیر ذهن بسیاری از مغازه داران در سراسر کشور را به خود مشغول کرده است. زیرا علاوه بر مزایای بسیار زیادی که آفتاب برای سلامتی انسان دارد، آسیب هایی نیز ممکن است به برخی از محصولات برساند. نور مستقیم آفتاب می تواند هر محصولی که داخل مغازه قرار داشته را از بین ببرد. زیرا نور آفتاب به طور پیوسته به محلی خاص می تابد و این امر می تواند خساراتی را به دنبال داشته باشد. این موضوع باعث شده تا برای همه مغازه داران از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار باشد.

معرفی سایه بان مغازه

سایبان مغازه، سقف متحرک و جمع شونده ای است که به سردرب مغازه متصل میشود.  و مغازه یا سازه مورد نظر را در برابر آفتاب و بارش باران محافظت میکند. همانگونه که میدانید با پیشرفت امکانات استفاده از وسایل به همان شکل ابتدایی محدود نمیشود. استفاده های گوناگونی میتوان از آنها نمود. امروزه از مدل های سایه بان مغازه برای تبلیغات نیز استفاده میشود.

سایه بان مغازه را می توان یکی از کاربردی ترین نمونه از سایبان هایی دانست. که به طور روزانه برای مشتریان تولید مینماید. از آن جایی که نور مستقیم آفتاب ممکن است به محصولات آسیب رساند. برای جلوگیری از تابش مستقیم  آفتاب به داخل مغازه، می بایست از چادور مغازه استفاده شود.سایبان مغازه این توانایی را دارد که از ورود آب باران به داخل مغازه هم جلوگیری نماید. زیرا معمولا شیشه ها به خوبی آب بندی نمی شوند. امکان ورود آب به داخل مغازه ها بر اثر بارش شدید باران وجود دارد. البته برای این منظور باید از روکش هایی استفاده کرد که قابلیت ضد آب نیز داشته باشند.

Suitable weather conditions for shop canopy

مزایای سایبان مغازه

برخی از مزیتهایی که چادر مغازه دارد، عبارتند از:

محافظت از فروشگاه توسط سایه بان مغازه

حفاظت از فروشگاه، مغازه و هایپرمارکت یکی از مزایای استفاده از است.حتما مشاهده نموده اید که سوپر مارکت ها،فروشگاهها، مرغ و ماهی فروشیها، برخی از محصولات خود را مقابل مغازه میچینند.  برخی از کافه ها و رستورانها، نیز میز و صندلی در مقابل ویترین قرار میدهند. سایه بان مغازه، محافظ بسیار عالی برای استفاده از فضای مقابل فروشگاه در برابر تابش اشعه مضر آفتاب میباشد.

ممانعت از ورود اشعه یو وی

نور مستقیم آفتاب می تواند هر محصولی که داخل مغازه قرار داشته را از بین ببرد. زیرا نور آفتاب به طور پیوسته به محلی خاص می تابد. این امر می تواند خساراتی را به دنبال داشته باشد. این موضوع باعث شده تا چادر مغازه برای همه مغازه داران از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار باشد.

محافظت از مغازه در برابر بارش برف و باران در فصول سرد سال

چادر مغازه، از مغازه، فروشگاه و  محل کسب و کار شما در برابر بارش برف و باران نیز بخوبی محافظت مینماید.

امکان چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه

چاپ تبلیغات روی سایه بان مغازه، یکی از مزیتهای مهم و کاربردی چادر فروشگاه میباشد. هر تبلیغاتی که مایل باشید. میتوانید روی انواع سایه بان مغازه چاپ نمایید. و برای این منظور، بهترین گزینه ها میباشند.تعداد زیادی از شرکتها و برندها نیز از این مزیت کاربردی، چادر مغازه بهره میگیرند. مدیران فروش برندها از بعنوان تبلیغات محیطی کسب و کار و برندشان استفاده میکنند. چرا که تبلیغات روی چادرمغازه  نسبت به قیمت پایینتری دارد. و هزینه های نگهداری کمتری نیز دارد. ضمن اینکه مانند مشمول عوارض نمیشوند.

سایبان مغازه تبلیغاتی

سایه بان تبلیغاتی مغازه با توجه به نوع، رنگ و جنس و… می تواند در نقش سایه بان تبلیغاتی نیز کابرد متنوعی داشته باشد. برای تبلیغات برندها روی سایبان از هر دو مدل و میتوان بهره برد. با توجه به داشتن رزومه قوی در زمینه تبلیغات برندها روی سایبان، با افتخار آماده همکاری با صاحبان شرکتها و برندها میباشد.

سایه بان مغازه، محصول منحصر به فرد

از گذشته را در جلوی مغازه ها و فروشگاه ها بسیار دیده ایم. که برای باز و بسته کردن این مدل از سایبان مغازه، می بایست از دسته هندل استفاده می شد. امروزه سیستم سایه بان مغازه به گونه ای پیشرفت کرده است که شما فقط با زدن کلید ریموت می توانید سایبان مغازه را باز و بسته کنید.

 سیستم چادر مغازه

انواع سایه بان مغازه، برحسب سیستم هدایت آنها به   و سایه بان دستی مغازه تقسیم میشوند. تنها تفاوت در چادر برقی و ، تنها در مکانیسم باز و بسته کردن آنها میباشد. بدین معنی که هیچ تفاوت دیگری در متریال، اسکلت و قطعات آنها وجود ندارد.

سایبان دستی مغازه

با کمک گیربکس و اهرم بصورت دستی کنترل میشود. در واقع چادر مغازه در حالت دیفالت بصورت دستی طراحی و تولید میشود. سایبانهای تا 10 مترمربع نیازی به موتور برقی ندارند. به همین علت بهتر است بصورت دستی تولید شوند. که هم نیاز به برق نداشته باشند و هم قیمت تمام شده کمتری داشنه باشند. درهر صورت، این موضوع بستگی به سلیقه مشتری دارد. طبق نظر مشتری سایبان بصورت دستی یا برقی تولید میشود.این نوع سایبان همان (سایبان بازویی) میباشد، که به موتور برقی،ریسیور و ریموت مجهز شده است.

بعنوان مشاور صدیق مشتریان عنوان میدارد.با توجه به اینکه سایبانهای تا زیر 4.5 دهنه از وزن بالایی برخوردار نمیباشند. در نتیجه نیاز به موتور برقی نیز از لحاظ فنی در این ابعاد مشهود نیست. ولی برای متراژهای بالاتر نیاز به موتور برقی وجود دارد. شما میتوانید با بهترین کیفیت را ازماتهیه نمایید.

روکش سایبان مغازه

روکش سایبان مغازه می تواند به جنس برزنت و پارچه و در برخی موارد پی وی سی باشد. مهمترین و اساسی ترین گزینه برای ساخت یک سایبان خوب، خوب و با کیفیت پارچه آن می باشد. پارچه چادر مغازه باید از نوع مرغوب آن انتخاب شود. تا در مقابل نور آفتاب، بارش باران و برف مقاوم باشد. در کنار انتخاب رنگ و نقش زیبای پارچه سایبان باید جنس برزنت و پارچه آن مورد ارزیابی قرار گیرد.

روکش پی وی سی

معمولا سایبان مغازه را از پارچه های کره ای تولید می کنند. زیرا این نوع از پارچه ها دورو بوده و دارای می باشند. این موضوع باعث می شود تا کیفیت و زیبایی سایه بان مغازه بسیار بیشتر شود.

روکش نانو

البته علاوه بر پارچه های کره ای از پارچه های نانو نیز در ساخت سایبان مغازه استفاده می شود. پارچه های نانو در طرح و رنگ های بسیار مختلفی تهیه و تولید می شوند. این موضوع باعث شده تا استفاده از پارچه های نانو نیز با استقبال مناسبی مواجه شود.

جنس سایه بان مغازه

جنس چادر مغازه عموما از پلی استر، پنبه و پی وی سی میباشد.اگر قصد دارید برای مغازه خود علاوه بر یک سایبان، وسیله ای تبلیغاتی و زیبا نیز بسازید. میتوانید سفارش ساخت یک سایبان تبلیغاتی از جنس پارچه فلکسی را صادر نمایید. اگر نمیخواهید هزینه زیادی در این رابطه انجام دهید. میتوانید از پارچه بنر با نوع کم کیفیت تر آن استفاده نمایید. در زمان سفارش سایبان تبلیغاتی، سازنده آن طرح مورد نظر شما را به صورتی بر روی بنر پیاده سازی میکند. که در صورت بازو بسته کردن سایبان کار شما به زیبایی تبلیغ شود.

پارچه سایبان

پارچه سایبان ضد آب مناسبترین روکش برای سایه بان است. پارچه انتخابی باید در مقابل نفوذ آب مقاوم باشد. تا بتواند علاوه بر نور آفتاب مانع خوبی در مقابل آب باران باشد. اما از تمام این موارد انتخاب جنس پارچه و نوع کاربری سایبان و البته ساخت تولیدی معتبری همچون گزینه های مهمتر انتخاب یک سایبان است و البته نباید قیمت مناسب تهیه کردن آن را از نظر دور کرد.

روکش نانو سایبان فول باکس

روکش نانو

روکش نانو

روکش سایه بان جکی

روکش سایبان برقی

روکش سایبان برقی

روکش نانو

روکش سایه بان فنری

روکش سایبان فنری

روکش استاندارد سایبان بازویی

روکش استاندارد سایه بان بازویی

روکش سایبان فنری

روکش ضد آب

روکش پی وی سی

روکش کره ای

روکش نانو سایبان فنری

روکش سایه بان برقی

انواع سایه بان مغازه

سایبان مغازه دارای نمونه های بسیار متعددی می باشد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاصی بوده و این موضوع باعث شده تا بتوان در مکان های بسیار متفاوتی از آنها استفاده کرد. از جمله اصلی ترین نمونه از سایبان هایی که می توان برای مغازه از آنها استفاده کرد، یا سایبان بازویی و همچنین سایبان کالسکه ای می باشد. تنوع در سایبان ها باعث شده تا طبق نیاز و سلیقه افراد بتوان بهترین نمونه از سایبان ها را برای آنها انتخاب کرد.

سایبان بازویی مغازه

سایبان بازویی مغازه با دهنه های 3 تا 6 متر قابلیت طراحی و تولید دارد. بازشوندگی استاندارد چادر بازویی مغازه 2.5متر است. البته با ملاحظاتی میتوان سایه بان بازویی مغازه را با بازشو 3 متر نیز طراحی و تولید نمود.

نامهای مختلف سایبان بازویی مغازه

را میتوان باروکشهای متنوعی نیز تولید نمود. سایه بان بازویی مغازه در بازار با نامهایی دیگری نیز شناخته میشوند. نامهایی از قبیل: سایبان جکی مغازه،سایبان فنری مغازه،سایه بان اتوماتیک مغازه و چادر متحرک مغازه از جمله آنها هستند. بر اساس نوع اسکلت و نوع روکشی که برای سایبان بازویی استفاده میشود. ، مدلهای سایه بان بازویی زیر را طراحی و تولید مینماید.سایه بان بازویی مغازه در صورت استفاده از موتور برقی با نام نیز خوانده می شود. سایه بان بازویی مغازه با نامهای زیر نیز شناخته می شود: ، ، ، ،

دکمه بازگشت به بالا