علمی و پزشکی

رصد دقیق وضعیت مرزها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین

وزیر بهداشت در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی با توجه به تردد زائران از مرز مهران و مرزهای بین المللی خبر داد.

به گزارش ترند روز، در این تماس تلفنی دکتر عین اللهی اما با توجه به اینکه تعداد زائران از مرزهای مهران می رود. وزارت بهداشت با تمام توان و مهارت خود در این زمینه تلاش خواهد کرد و وضعیت را به دقت رصد خواهد کرد تا خدمات رسانی به زائران به بهترین شکل ممکن انجام شود.

طی این تماس تلفنی، دکتر جاسم محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفتگو با وزیر بهداشت از آخرین وضعیت ارائه خدمات به زائران از نظر کادر، دارو، تجهیزات، امکانات، خدمات درمانی و پزشکی و عدم در دسترس بودن خبر داد.

علاوه بر این، طی تماس تلفنی دیگری با دکتر. سید نور علیمرادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام، وزیر بهداشت در جریان روند خدمات رسانی به زائران، اقدامات انجام شده و چالش ها و نیازهای حوزه سلامت در مرزهای استان قرار گرفت. مهران.

بر اساس بیانیه وبدا، لازم به ذکر است پس از ابلاغ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت دارو، غذا و دارو در این وزارتخانه نیز در خصوص بهداشت و درمان و رئیس سازمان اورژانس در کشور. تماس جداگانه با دکتر جاسم محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام طی روند خدمات رسانی به زائران و کمبودها و نیازهای استان در حوزه پزشکی، درمانی و فوریت های پزشکی مستقر شد و حمایت خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد. علوم در این زمینه ها.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا