برترین های ترند روزعمومی

ربات هک سی پی کالاف دیوتی موبایل

بی شک پرطرفدارترین بازی آنلاین سبک بتل رویال در کشورمان بازی کالاف دیوتی موبایل میباشد. این بازی که ابتدا برای کامپیوتر منتشر شده پس از جذب طرفداران زیاد نسخه موبایل این بازی را برای همگان منتشر کرد.حتما در بازی با چیتر ها یا هکر هایی که دارای قابلیت های عجیب هستند مواجه شده اید و یا از جمله افرادی هستید که برای خرید سی پی کالاف و دریافت اسکین های مختلف به Cp نیازمندید. اگر شما هم از جمله این افراد هستید پس حتما در ادامه این مطلب با سایت دیاموند لند  همراه باشید.

اگر از دنبال کنندگان سایت اندرویدیفای باشید میدانید که ما قبلا نسخه هک شده و آموزش هک بازی را برای شما کاربران عزیز قرار داده این.حال در این پست قرار است به معرفی و آموزش هک بازی آنلاین کال آف دیوتی موبایل بپردازیم. هک ایم بات یا اتو ایم از معروف ترین هک ها و چیت های بازی های آنلاین در سبک بتل رویال است. اگر از کانتر پلیر های قدیم باشید حتما با این چیت آشنایی دارید. با این پیت بدون نیاز به ایم و نشانه گیری به راحتی میتوانید دیگران را هد شات کنید. در واقع با این چیت اسلحه به صورت خودکار به روی هد انمی نشانه گیری کرده و با شلیک تیر ها به هد انمی میخورد و هدشات میشود.

اگر وال هک را به فارسی معنی کنیم به معنای هک دیوار است. در واقع کارکرد این چیت به این صورت است که انمی ها و پلیر های دیگر را از گشت دیوار و یا هر جای مپ به شما نشان میدهد بنابراین شما با این هک به راحتی میتوانید انمی ها را حتی از پت دیوار ببینید و آماده جنگ و کیل دادن انمی ها شوید.

یکی دیگر از ویژگی های هک کالاف دیوتی موبایل هک رادار میباشد. با این چیت شما میتوانید مکان همه انمی هارا در رادار ببینید و از آن برای کیل دادن انمی ها استفاده کنید. این چیت چیزی شبیه چیت وال هک است.

اسپید به معنای سرعت میباشد بنابراین شما میتوانید با پیت اسپید هک از سرعت بسیار زیاد برخوردار شوید و به راحتی از دست انمی ها فرار کنید و یا به پشت سر آن ها بروید و انمی ها را کیل دهید. اسپید هک از چیت های پرطرفدار بازی هایی مثل کالاف دیوتی مبایل و چابجی موبایل است.

  1. هک سی پی بازی و دریافت CP بینهایت و نامحدود:

اگر شما هم برای الایت پس و یا کریت اوپنین و دریافت اسکین گان و و اسکین های مختلف و باز کردن کاراکتر های متیک و لجندری به سی پی نیاز دارید پس این هک به شما کمک میکند. در واقع شما در این نسخه هک شده میتوانید از CP بینهایت و نامحدود برخوردار شوید و از آن استفاده کنید.

1.دانلود نسخه مود شده و هک شده بازی کالاف دیوتی ( 1.0.43 – آپدیت 9 فروردین 1403 )

*فیلم آموزشی نصب نیز در جعبه دانلود قرار گرفته است*

ابتدا نسخه اصلی بازی را از روی گوشی خود حذف کنید.

برنامه فایل منیجر MT را نیز از آخر همین مطلب دانلود و نصب کنید.

بعد از ورود نیاز است که کلید ورود به بازی را وارد کنید.

نکته 2 : یکسری از ویژگی های داخل منوی هک بازی رایگان نیست و تاکنون هم کرک نشده بنابراین فعلا امکان استفاده از آنها وجود ندارد اما میتوانید از ویژگی های دیگر که رایگان هستند استفاده کنید.

2.آموزش هک بازی کالاف دیوتی موبایل با Injector  ( 1.0.35 – آپدیت 20 آذر 1401 )

ابتدا جدیدترین نسخه معمولی 32 بیتی بازی کالاف دیوتی موبایل اصلی را به همراه دیتا دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.( اگر این نسخه را از قبل نصب کرده اید نیازی به نصب دوباره نیست)

برنامه Octopus را نیز از آخر همین مطلب دانلود و نصب کنید.

برنامه Injector هک کالاف را نیز از آخر همین مطلب دانلود و نصب کنید.

وارد گیم شوید و با باز کردن منوی هک ویژگی های مورد نظرتون رو فعال کنید و از اون لذت ببرید.

نکته 1 : برای استفاده از هک همیشه بازی از داخل برنامه Octopus اینجکتور هک را اجرا کرده و سپس وارد بازی شوید.

نکته 2 : اگر گوشی شما روت میباشد نیازی به برنامه Octopus نیست و بدون آن میتوانید هک بالا را اجرا کنید اما اگر روت نشده است حتما از برنامه Octopus استفاده کنید.

نکته 3 : همواره مراقب بن شدن اکانت خود باشید و از اکانت های فرعی اسفاده کنید.

نکته 4 : برنامه تست شده و از نظر کارکرد مشکلی ندارد اما ممکن است در برخی از گوشی ها با پیام های این برنامه به گوشی شما دسترسی دارد و موارد مربوط به ویروس و… مواجه شوید که البته جدیدا در هک ها دیده میشود. بنابراین با مسئولیت خودتان از برنامه استفاده کنید و مراقب فایل هایتان باشید.

 فیلم آموزشی استفاده از هک کالاف دیوتی موبایل :

برخی از ویژگی هایی که میتوانید در منوی هک آن ها را فعال کنید :

No Recoil شلیک بدون ریکویل و لرزش اسلحه

No Smoke ندیدن دود اسموک

White Body بدن پلیر سفید میشود

و…

3.آموزش هک بازی کالاف دیوتی موبایل با اسکریپت هک و گیم گاردیان ( 1.0.35 – آپدیت 20 آذر 1401 )

نکته 2 : در صورتی که گوشی شما روت است نیازی به نصب شبیه ساز اختاپوس نیست.

عضویت در شبکه های اجتماعی کالاف دیوتی

با عضویت در شبکه های اجتماعی و دنبال کردن مطالب رسمی کالاف دیوتی موبایل می توانید مقداری سی پی دریافت کنید.

همچنین چالش هایی در شبکه های اجتماعی برگزار می شود که با شرکت در آنها و برنده شدن سی پی رایگان می گیرید.

غارت تجهیزات

هرچه شما بتوانید تجهیزات بیشتری را غارت کنید، آنها به عنوان پاداش یک مقدار سی پی به شما تعلق میگیرد بنابراین سعی کنید که تا جایی که می توانید تجهیزات مختلفی را غارت کنید.

آنلاک کردن Gun Xp Card

شما میتوانید کارتهایی را آنلاک کنید و سپس مقداری سی پی به شما تعلق خواهد گرفت.

کسب رتبه بالا در رده بندی رقابت های بتل پس

یکی دیگر از راه هایی که میتوانید سی پی رایگان دریافت کنید، این است که سعی کنید در رتبه بندی های رقابت های بتل پس جزو نفرات برتر باشید، در اینصورت یک مقدار سی پی به عنوان پاداش به شما تعلق خواهد گرفت.

شرکت در رقابت های بتل رویال

شما با شرکت در رقابت های بتل رویال و کامل کردن ماموریت ها میتوانید سی پی رایگان بسیار زیادی را بدست اورید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

با انجام دادن فعالیت های بالا ، مقداری سی پی رایگان دریافت می کنید. اگر به سی پی بیشتری نیاز دارید ، می توانید آن را خریداری کنید. برای خرید cp کالاف دیوتی موبایل در کمترین زمان ، وارد صفحه اصلی سایت دیاموند لند شوید و با کلیک روی آیکن این بازی وارد صفحه محصولات کالاف دیوتی موبایل شوید و محصول مورد نظر خود را با اطمینان خریداری کنید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا