رایزنی برای افزایش سهم شبکه شاد از پهنای باند اینترنت کشور

رایزنی برای افزایش سهم شبکه شاد از پهنای باند اینترنت کشور

رئیس مرکز هماهنگی وزارت آموزش و پرورش ، کرونا با بیان اینکه تأثیر آن بر روند تدریس است ، اظهار داشت: مطالعه دسترسی دانش آموزان به آموزش با کیفیت مهمترین راهکار است. پروژه آنلاین. ”

به گزارش ترند روز ، علی باقرزاده در جلسه معاونان آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: شیوع ویروس کورنا پدیده غیر منتظره و ناشناخته ای برای سیستم آموزش و پرورش بود ، از نظر اقتصادی و سیاسی در کشورهای مختلف ، خاطرنشان کرد: توسعه ویروس Corona بزرگترین اختلال است. مدرسه ای که پس از جنگ جهانی دوم ایجاد شده است.

وی با تأکید بر لزوم نظارت و ارزیابی تأثیر بیماری عروق کرونا ویروس بر کیفیت آموزش ، افزود: مطالعه دسترسی دانش آموزان به آموزش با کیفیت مهمترین راهکار است. “آسا آنلاین.”

باقرزاده با بیان اینکه سیستم آموزش جهانی استراتژی و اراده روشنی برای مقابله با موارد تاج ندارد ، اظهار داشت: بیشتر پیشنهادات آموزش مرتبط با تاج در جهان نتایج کلی و مختصر و ناشناخته است.

رئیس مرکز هماهنگی وزارت آموزش و پرورش درک وضعیت Corona را مهمتر از اقدامات انجام شده در این زمینه دانست و گفت: توضیح شرایط و املاک برای حل بسیاری از مشکلات احتمالی ، استراتژی هایی در زمینه های مختلف مورد نیاز است. “

باقرزاده خاطرنشان کرد: کاهش شهریه ، کاهش مجدد دانش آموزان خاطرنشان کرد: دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه به دلیل شیوع ویروس کرونا در تعطیلی مدارس آسیب پذیر هستند.

وی گفت: “تحقیقات نشان داده اند که 30 تا 35 درصد از زمان تدریس باید به گونه ای تنظیم شود که دانش آموزان هنگام یادگیری در یادگیری شرکت کنند.” مهم در تدریس در مدارس ابتدایی در کرون است.

باقرزاده گفت: دانش آموزان از رفتار معلم و معلم درس می گیرند: “جای تاسف است که آموزش مجازی روند تعامل معلم و دانش آموز را مختل می کند و باید آن را اصلاح کرد.”

وی با بیان این مطلب که: دانش آموزان مهارت های اجتماعی و زندگی را در مدرسه فرا می گیرند و باید از لحاظ یادگیری الکترونیکی به یادگیری الکترونیکی توجه ویژه شود. کار اجتماعی در مدرسه تحت تأثیر تاج قرار گرفته است.

باقرزاده گفت: تعادل دانشجویی و ماندن در خانه تأثیر بر سلامتی آنها دارد: ارزش دانش آموزان. “

رئیس مرکز هماهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به داوری کرونا ویروس روند مطالعه ، ما باید در این زمینه برنامه ریزی خوبی داشته باشیم که مطابق با ‘ شرایط تاج. “

باقرزاده با بیان اینکه طبق تحقیقات انجام شده ، استفاده از فناوری باعث ایجاد استرس برای معلمان ، والدین و دانش آموزان می شود گفت: “در شرایط فعلی حمایت از مربیان لازم است.”

وی با بیان اینکه در مورد استقرار شبکه خصوصی شاد در کشور هستیم ، گفت: شبکه شاد به اتمام رسیده و مهارت های مختلفی از جمله امتحانات امتحانی ، وظایف ، پوشه ها و تماس مستقیم با این شبکه

براساس اعلام وزارت ارتباطات و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، رئیس مرکز هماهنگی وزارت امور خارجه در پایان رایزنی اعلام کرد: بخشی از شبکه Shad از پهنای باند ملی اینترنت.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا