اجتماعی

تشکر سفیر ایران از خدمات رسانی عربستان به حجاج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبر گزاری آنلاین، علیرضا عنایتی سفیر کشورمان در عربستان بعد از بازدیدی که به همراه سرکنسول جمهوری اسلامی در جده و رضایی مدیر عملیات حج تمتع از صحرای عرفات انجام داد گفت: از محل استقرار زائران ایرانی در عرفات بازدید کردیم که بحمدالله با تلاش‌های گسترده‌ای که سازمان حج زیارت و بعثه مقام معظم رهبری انجام داده‌اند همه امور و مسائل به صورت دقیق و منظم پیگیری شده و حجاج ایرانی با راحتی منتقل گشته و در عرفات حضور دارند.

وی افزود: فضای مناسبی را در عرفات شاهدیم و امیدواریم همانطور که اقدامات سازمان به نتیجه منتهی شده در ادامه مسیر هم حجاج ایرانی بتوانند با سهولت و آرامش به اعمال بپردازند و با حجی مقبول و سعی مشکور به کشور بازگردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان با برشمردن دو نکته مهم در خصوص خدمات رسانی و اهتمام به قوانین گفت: طی سنوات متمادی حجاج ایرانی همیشه از منظم تمرین و با انضباط ترین حاجیان بوده‌اند و در این سال‌ها همواره این انضباط و پایبندی به قوانین و مقررات را شاهد بوده‌ایم.

انضباط حجاج ایرانی همواره زبانزد مسئولان عربستان بوده است.

وی در موضوع دیگر به تلاش‌ها و زحمات و خدمات رسانی عربستان نسبت به حجاج اشاره کرد و افزود: طی سال‌های متمادی شاهد پیشرفت این خدمات هستیم و می‌بینیم که هر ساله بر دامنه خدمات در جهت تسهیل امور حجاج افزوده می‌شود.

عنایتی تصریح کرد: خدمات رسانی و تسهیل امور حجاج موضوعی است که خود مسئولان عربستانی نیز از آن به عنوان افتخار یاد می‌کنند؛ ما نیز از تلاش‌های مسئولان و دستگاه‌های ذیربط جهت خدمت به حجاج بیت الله الحرام به ویژه حجاج ایرانی چه در مشاعر مقدسه، یا منا یا در مکه و مدینه تقدیر و تشکر می‌کنیم

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر نقش جوانان در تغییرات اجتماعی و ساختار اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا