اقتصادی

برگزاری نخستین فن‌بازار تخصصی پوشاک بانوان در مازندران

ترند روز/مازندران رئیس جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری اولین بازار فناوری پوشاک ویژه با حضور فعالان و طراحان لباس مازندران در شامگاه دوشنبه 7 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی نیاوران ساری خبر داد.

به گزارش ترند روز، مهندس محمدرضا شافعیان درباره برگزاری اولین بازار مداحان پوشاک ویژه بانوان مازندران اظهار کرد: جشنواره مداحان لباس ویژه بانوان مازندرانی عصر دوشنبه 7 آذرماه با حضور مسئولان استانی افتتاح شد و تا پایان سال ادامه داشت. 2 ژانویه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی نیاوران.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ساعت 16 تا 22 و با مشارکت حوزه پوشاک بانوان آغاز می شود، افزود: تاکنون بیش از 35 نفر در زمینه طراحی در حوزه پوشاک مازندران از جمله بازرگانی فعالیت دارند. خصوصی یا اجتماعی در این جشنواره بازار دوستداران لباس شرکت کردند که همراه با نمایشگاه چله شو ثبت نام کرده اند و از فردا در فضای نمایشگاهی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه خلاقیت های جدید خیاطان منطقه در زمینه پوشاک بانوان در این فن بازار به نمایش گذاشته شده و تاکنون کار به این دبیرخانه ارسال شده است، در زمینه مسابقه طراحی، گفت: از استانی اتحادیه پوشاک و فروشگاه ها مدیران، تولیدکنندگان پوشاک زنانه، مدیران از ادارات، سازمان ها و نهادها برای بازدید از این جشنواره دعوت می کنند تا از این تخصص بهره مند شوند.

وی افزود: این جشنواره با حمایت اداره کل امور بانوان و خانواده دولت مازندران با هدف ایجاد شبکه کسب و کار مرتبط با پوشاک، شناسایی رانندگان مرتبط با زنجیره ارزش پوشاک، تعامل با رانندگان ملی و صاحبان برند برگزار می شود. برای توسعه این صنعت در استان و ایجاد فناوری، توانمندسازی تجاری و فنی – کسب و کار صاحبان مشاغل کوچک و داخلی و ایجاد بازار بر اساس تخصص منطقه ای، ملی و بین المللی از نظر کیفیت و استانداردهای جهانی و توسعه صنعت خلاق و نوآوری در زمینه پوشاک.

رئیس جهاد آکادمی مازندران، ترویج شکل‌ها و ارزش‌های بومی و ملی در هویت و پوشش جامعه ایرانی، استفاده و اشاعه نشانه‌ها، نمادها و عناصر هویت اسلامی و ایرانی در میان بخش مد، لباس و سبک زندگی، متقاعد کردن و تشویق طراحان مد و خیاطان برای ارائه محصولات لوکس.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا