اقتصادیبرترین های ترند روز

برای جلوگیری از تاخیر علی اکسپرس در ارسال سفارشات چه کنیم؟

فرض کنید مشتری در سایت شما سفارشش را ثبت کرده ، و دو برابر زمانی که به مشتری وعده داده بودید گذشته و خبری از رسیدن سفارش به دست مشتری نیست. خب شما که دراپ شیپیر ماجرایی سفارشی که مشتری داده را به نقش سوم داستان یعنی علی‌اکسپرس که تامین کننده ماست سپرده‌ایم. اما هنوز سفارش به دست مشتری نرسیده که این سیکل کامل بشه. در این مقاله خواهیم دید که با تاخیر علی اکسپرس در ارسال سفارشات دراپ شیپینگ چه کنیم ؟

نحوه استفاده از علی اکسپرس | AliExpress - NTIRAN/شبکه تجارت ایران

معمولا ارسال علی اکسپرس چند روز طول می‌کشه ؟

خب بعد از این که آموختیم دراپ شیپینگ چیست و درگیر جزئیات این کار با درآمد دلاری شدیم ، ممکن است با برخی از چالش‌های گاه و بیگاه اینکار نیز درگیر بشیم. یکی از این چالش‌ها که باید نسبت بهش آگاه باشیم تاخیر در ارسال سفارشات مشتری‌ست. پیگیری این موضوع از طریق تامین‌کننده خواهد بود که ما علی اکسپرس را به عنوان تامین‌کننده اصلی در نظر می‌گیریم.

زمان حمل و نقل معمولی در AliExpress بسیار متفاوت است. ممکن است بین 12 تا 60 روز باشد. همه اینها بستگی به این دارد که به کدام کشور ارشال میشه و کدام روش حمل و نقل را انتخاب می‌کنید. گاهی اوقات ممکن است بیشتر از 60 روز باشد (مانند زمانی که بسته گم می شود)، اما در 60 روز، گاهی اوقات حتی کمتر با برخی از تامین کنندگان، می توانید در علی اکسپرس به توافق نظر برسید. به شرطی که تامین کننده خوبی رو انتخاب کنید که در مقاله‌ای که لینک شد در موردش حرف زدیم و توصیه می‌کنیم مطالعه کنید.

یک پیشنهاد برای جلوگیری از تاخیر علی اکسپرس در ارسال سفارشات

بهترین راه برای مقابله با زمان‌های طولانی حمل و نقل هنگام دراپ‌شیپینگ در علی‌اکسپرس این است که همیشه از سریع‌ترین روش حمل و نقل استفاده کنید و ببینید آیا می‌توانید تامین‌کننده‌ای با کمترین زمان پردازش پیدا کنید. فراموش نکنید که در مورد تاریخ تحویل تخمینی خود به مشتریان صادق باشید.

5 روش برای پیشگیری از زمان‌های طولانی حمل و نقل در دراپ‌شیپینگ با علی اکسپرس

خب حالا در این قسمت 5 روشی که تجربه شده و به نظر ما دربرخورد با مساله تاخیر علی اکسپرس در ارسال سفارشات می‌تونه راه گشا باشه رو با شما در میان خواهیم گذاشت. برای کسب درآمد دلاری در ایران می‌توانید، سهم‌های ارزنده‌ی دلاری در بورس ایران را انتخاب کنید

1 – روش حمل و نقل مناسب را انتخاب کنید

همانطور که می دانید، انتخاب روش حمل و نقل مناسب برای تجارت شما بسیار مهم است. اما ابتدا، فقط برای برای بیان بهتر این راه حل اجازه بدید یک بار دیگر پروسه 3 ضلعی دراپ‌شیپینگ و ارسال محصول توسط تامین کننده را مرور کنیم :

خب هدف نهایی اینه که محصولات را در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان ارسال کنیم. در زیر چند روش حمل و نقل را برای دراپ شیپینگ نام می‌بریم :

  1. AliExpress Standard Shipping
  2. Yun Express
  3. SF International
  4. China Post که البته کمتر پیشنهاد می‌شود.
  5. و آخرین گزینه این است که به یک آژانس یا AGENCY دراپ شیپینگ فکر کنید

اجنسی یا نماینده دراپ شیپینگ کیست و برای رسیدن سفارش چه کمکی می‌کند ؟

اکثر این نماینده‌ها تسلط محلی یا منطقه ای به سریع ترین خطوط حمل و نقل با بهترین قیمت دارند. اگر در حجم بالا می فروشید، احتمال دارد که آنها بیشتر از هزینه هایشان دبه شما سود برسونند.

2 – به زمان پردازش تامین کننده علی اکسپرس نگاه کنید

راه دوم برای مقابله با زمان های طولانی حمل و نقل این است که به زمان پردازش تامین کنندگان AliExpress نگاه کنید، چه زمانی طول می کشد تا تامین کننده شما سفارش را برای مشتری شما ارسال کند. این برای هر تامین کننده متفاوت است. بیشتر اوقات بین 1 تا 5 روز است، اما گاهی اوقات تا 7 روز هم می رسد.

به عنوان مثال، زمان حمل و نقل 12-20 روز طول می کشد و زمان پردازش سه روز. شما اکنون به زمان تخمینی ارسال 15 تا 23 روزه می‌رسید. نکته: قبل از کار با فروشنده AliExpress خود از او بپرسید که میانگین زمان پردازش آنها پس از ثبت سفارش چقدر است.

3 – زمان حمل و نقل خود را رازآلود نکنید

کلا 2 تا گزینه داریم. یکی اینه که شما با مشتریاتون در مورد مدت زمانی که ممکنه حمل و نقل طول بکشد، شفافید. یا اینکه همه چیز را پنهان می‌کنید. بزرگ‌ترین دلیلی که مردم زمان‌های طولانی حمل و نقل خود را پنهان می‌کنند این است که فکر می‌کنند ممکن است فروش آنها را کاهش دهد، اما آنقدر که شما فکر می‌کنید تاثیرگذار نیست.

یکی از بزرگترین دلایلی که مردم همچنان از شما خرید می کنند این است که آیا محصول ارزش صبر کردن را دارد. مثلا : آیا برای یک ساندویچ ساز که بتوانید از فروشگاه همسایه هم بخرید، 2 تا 4 هفته صبر می کنید؟ اما اگر یک ساندویچ ساز خاص باشد که تا به حال ندیده اید و همچنین در رنگ مورد علاقه شما باشد چه؟ آیا برایتان مهم است که بگوید ممکن است لازم باشد 2 تا 4 هفته صبر کنید تا در خانه شما قرار گیرد؟

برای اینکه بدونی چه محصولی ارزش صبرکردن داره مقاله چگونه برای دراپ شیپینگ محصول انتخاب کنیم؟ را حتما مطالعه کنید! البته که به شرح و جزئیات بیشتر وبه صورت جامع می‌توانید در این مورد در دوره جامع آموزش دراپ شیپینگ مانیفای بیاموزید و پول دربیارید. همچنین می‌تونید با پر کردن فرم زیر مینی دوره رایگان مارو دریافت کنید!

4 – FAQ و سیاست حمل و نقل تعریف کنید.

سیاست حمل و نقل. می توانید یک خط مشی حمل و نقل را به فروشگاه خود اضافه کنید (مانند سیاست بازگشت). شما می توانید تمام اطلاعات مربوط به زمان حمل و نقل خود را در آنجا داشته باشید. زمان تخمینی رسیدن سفارش را در چندجا از جمله FAQ یا سوالات متداول قرار بدید. همچنین به عنوان یک بخش ثابت در محصولات و توضیح محصولات نیز می‌توانید استفاده کنید. درگاه پرداخت در شاپیفای باید با مدل تجارت شما، شاخصه های مورد نیاز شما، و میزان کنترلی که بر فرایند خرید مشتری خود می خواهید، همخوانی داشته باشد.

4 – خدمات مشتریان یکی از راه‌های کاهش عوارض تاخیر علی اکسپرس در ارسال سفارشات

یکی از بزرگترین راه ها برای مقابله با زمان های طولانی حمل و نقل، دادن خدمات خوب به مشتریان است.

  1. خدمات مشتری
    یکی از بزرگترین راه ها برای مقابله با زمان های طولانی حمل و نقل، داشتن خدمات خوب به مشتریان است.

خدمات مشتری یکی از بزرگترین چیزهایی است که می تواند آینده فروشگاه دراپ‌شیپینگ شما را آباد یا خراب کند. به خاطر داشته باشید که وقتی به مشتری پاسخ می دهید که در مورد محل سفارشش سؤال می پرسد، همیشه مودبانه پاسخ دهید و اطلاعات ردیابی سفارش او را در ایمیل قرار دهید.

در نهایت برای تاخیر علی اکسپرس در ارسال سفارشات

برای راه برای پیشگیری از تاخیر خوردن سفارشات مشتری در سایت دراپ‌شیپی شما بیان کردیم. اگر نکته‌ای باقی مانده است شما اضافه کنید. این تغییرات را در فروشگاه dropshipping خود اعمال کنید، و مطمئن هستم که مشتریان شما کمتر بپرسند سفارششان کجاست. همچنین فراموش نکنید که یک فروشگاه موفق dropshipping در چند روز ساخته نمی شود! اگر با آن به عنوان یک تجارت واقعی رفتار کنید، روزی بیشترین شانس را برای موفقیت خواهید داشت.

دکمه بازگشت به بالا