برترین های ترند روزعمومی

برای جلسه کاری چه ادکلنی بزنم

همان‌گونه که امضای افراد خاص و منحصربه‌فرد است، عطر و رایحه نیز می‌تواند نشانی از سلیقه و شخصیت افراد باشد. در این میان هر عطر برای موقعیت و مکان به‌خصوصی طراحی شده، به عنوان نمونه عطر مردانه مناسب جلسات کاری مهم معمولا از رایحه‌ای گرم و تند و متناسب با سلیقه اکثریت مردان برخوردار است. با جست‌وجویی ساده در وبسایت‌های خرید آنلاین می‌توانید با توجه به سلیقه‌ خود بهترین عطر رسمی مردانه را انتخاب و خریداری کنید. برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ،  و  کاماپرس را دنبال کنید. کاماپرس در این مطلب 5 عطر محبوب مردانه برای استفاده در قرارهای کاری را از فروشگاه اینترنتی روژاشاپ معرفی می‌کند.

1- ادو پرفیوم اوپوس 5 آمواژ

این ادوپرفیوم گرم و شیرین مردانه با گروه رایحه‌ای شرقی – گلی توسط برند لوکس امواژ عرضه شده است. رایحه آغازین اوپوس 5، ریشه زنبق و شراب رام بوده که در میانه با رایحه زنبق، گل رز و یاس و در انتها با نت عود، رایحه چوبی و مشک در هم آمیخته و پایدار می‌شود. این عطر مردانه برای استفاده در جلسات و مهمانی و همچنین فصول سرد سال بسیار انتخاب مناسبی است. این محصول در روژاشاپ با قیمت 16 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

2- ادو پرفیوم مردانه بیچ هات آمواژ

دومین عطر محبوب مردانه برای استفاده در جلسات مهم نیز از برند لوکس آمواژ است. این ادوپرفیوم گرم و تلخ با گروه رایحه‌ای چوبی – گیاهی و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شده است. نت ابتدایی این عطر با رایحه نعنا، شکوفه پرتقال و باریجه آغاز شده و اندکی بعد با عطر مشک و رایحه چوبی خس خس و خزه خودنمایی می‌کند. نت پایانی بیچ هات با رایحه نعنا هندی، صمغ مر و چوب های خشک ماندگار می‌شود. قیمت این عطر مردانه مناسب برای استفاده در جلسات و مهمانی‌ها، 16 میلیون و 100 هزار تومان است.

3- عطر مردانه لون فلین آتلیه دز اوق

این ادوپرفیوم گرم و شیرین با رایحه شرقی- وانیلی عرضه شده و گزینه‌ای محبوب برای استفاده در جلسات است. روایت شیرین این ادوپرفیوم با نت‌های گرم آغاز شده و در ادامه با رایحه‌های چوبی در هم می‌آمیزد. نت پایانی این محصول با عطر جذاب وانیل و ارکیده به همراه مشک و دیگر رایحه‌های خوراکی به انتها می‌رسد. قیمت این محصول در روژاشاپ 11 میلیون و 500 هزار تومان است.

4- ادو تویلت مردانه اسپورت نامبر تو پولو بورلی هیلز

رایحه نامبر تو بورلی هیلز چوبی – ادویه ای بوده و به عنوان عطری گرم و تلخ به بازار عرضه شده است. نت آغازین این محصول با ترکیبی از عطر فلفل، هل و زعفران شروع شده و اندکی بعد با رایحه‌ی قوی و مردانه شمعدانی معطر و در پایان با عطر و طعم نعنای هندی و عود با همراهی بوی چرم به انتها می‌رسد.

5- ادو پرفیوم مردانه 1000 میلیا کرونو شوپارد

پنجمین عطر محبوب برای استفاده در جلسات و مهمانی‌های مجلل ادو پرفیوم  1000 میلیا کرونو شوپارد است که به عنوان عطری گرم و تلخ و با رایحه شرقی ادویه‌ای عرضمحل کار و جلسات کاری مهم، مانند خانه، مهمانی یا مکان‌های دیگر نیست، که بتوانیم کاملا براساس سلیقه‌ شخصی خودمان عطری را انتخاب کنیم و با اسپری کردن مقداری از آن، از رایحه مورد نظرمان لذت ببریم. در انتخاب عطر مردانه مناسب برای جلسات کاری مهم به خصوص در محل کار، باید به این نکته توجه داشته باشیم، که رایحه عطرمان، نه تنها باید برای خودمان خوشایند باشد، بلکه باید با مشام دیگرانی که هیچ شناختی از سلیقه بویایی آن‌ها نداریم نیز سازگاری داشته باشد.

هنگام برای جلسات کاری بهتر است عطری را انتخاب کنید، که هم سلیقه شما در آن وجود داشته باشد و هم ترجیحا برای استفاده در محل کار مناسب باشد. به این ترتیب، هم همکاران‌تان از رایحه عطرتان اذیت نمی‌شوند و لذت می‌برند، هم می‌توانید با رایحه عطر خود، تاثیر مثبتی بر روی مخاطب‌تان بگذارید و احساسی خوشایند در او ایجاد کنید. اگر شما هم جزء آن دسته از آقایان خوش‌سلیقه‌ای هستید، که می‌خواهید با استفاده درست از عطرهای مردانه، اثرگذاری مثبت بیشتری در محیط کار و قرارهای رسمی داشته باشید، پس باید در برای استفاده در جلسات مهم و محیط کار دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهید.

باید به این نکته توجه داشته باشیم، که هر عطر و ادکلن میلانو مردانه  با توجه به رایحه و گروه بویایی‌اش، برای شرایط و مکان مخصوصی مناسب و مورد استفاده است. بوها و رایحه‌ها، اگر در زمان و مکان درست مورد استفاده قرار بگیرند، قدرت شگفت‌انگیزی در اثرگذاری مثبت و موثر بر روی دیگران دارند. البته عطر و ادکلن‌های مردانه، تنها از نظر عاطفی و احساسی بر روی خودمان و دیگران تاثیرگذار نیستند، بلکه باید از نظر جسمی و تنفسی نیز با مشام ما سر سازگاری داشته باشند.

معمولا عطر وو ماندگاری طولانی وفوق‌العاده، عطری است، که رایحه تلخ، گرم و تندی دارد و در واقع عطر مناسب فصل زمستان است. بنابراین از آنجا که در محیط‌های کاری و عمومی فراد مختلفی با سلایق و شرایط روحی و جسمی متفاوت حضور دارند، در هنگام خرید یا انتخاب عطر مردانه برای جلسات کاری یا استفاده در محل کار و ادارات، باید این نکته را در نظر بگیریم، که رایحه عطرمان نه تنها برای دیگران آزاردهنده نباشد، بلکه با اغلب سلیقه‌ها همخوانی داشته باشد و مورد قبول تعداد بیشتری از آدم‌ها قرار بگیرد. سایت بیز پلاس را برای دریافت اخبار جدید دنبال کنید .

در این مقاله، ما ۱۲ عطر مردانه مناسب برای جلسات کاری مهم را به شما معرفی می‌کنیم. این عطر و ادکلن های مردانه از برندهای مختلف و معروف دنیا، با وجود طبع و طعم‌های متفاوتی که دارند، در دنیا بسیار پر فروش بوده‌اند و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته‌اند. همچنین رایحه ۱۲ عطر معرفی شده برای جلسات مهم کاری در ادامه این مقاله، همگی دارای رایحه‌هایی مورد قبول برای اغلب افراد با سلیقه‌های مختلف هستند. پس برای آشنایی با این عطرها، در ادامه همراه ما باشید. کرید، تنها برند خصوصی و لوکس عطر و ادکلن در جهان است. این برند در سال ۱۷۶۰ تاسیس و نسل به نسل منتقل شده است. کمپانی عطر کرید ببیشتر از ۲۵۰ سال است، که به بیش از ۱۰ خاندان سلطنتی و مردم ثروتمند دنیا سرویس‌دهی کرده است..

جالب است، بدانید که ترنج ایتالیایی به کار رفته در اونتوس کرید مردانه، یادآور مکانی است، که اولین پیروزی شهرت‌آور ناپلئون بناپارت در آنجا رخ داد. وقتی کیف‌تان از نت‌های اولیه این عطر کوک شد، در ادامه مسیر، رایحه میانی دل‌انگیز این عطر را استشمام می‌کنید. رایحه میانی اونتوس مردانه بسیار شیک و دوست داشتنی است. این رایحه جذاب از ترکیب گل رزی که در باغ ناپلئون همیشه وجود داشت، چوب درخت توس که در تخت سلطنت او به کار رفته بود، گل یاسمن سفید از جایی که امپراطوری ناپلئون تا آن جا وسعت یافته بود، یعنی مصر و نعناع هندی تشکیل شده است.

عطر کرید اونتوس، پایانی سحرانگیز دارد. نت‌های پایانی این عطر، ترکیبی شیرین از مشک، وانیل و رایحه خزه درخت بلوط اسپانیایی است. اسپانیا جایی است، که ناپلئون آن جا را فتح کرده بود. در رایحه انتهایی این عطر، همچنین از عنبر سائل دریایی نیز به کار رفته است. این نوع از عنبر، در واقع با هدف نشان دادن قدرت نیروی دریایی ناپلئون بناپارت در اونتوس کرید به کار رفته است. رایحه معتدل و تلخ این عطر، شخصیت یک مرد واقعی و جذاب را دارای نیروی مغناطیسی می‌کند و کاری می‌کند، که توجه هر کسی به سمت صاحب عطر جلب شود. با آقایان برازنده، زیبا و با وقاری همخوانی دارد، که دارای حس کمک به همنوع، خانواده دوستی، لطافت و آرامش هستند و همه این خصوصیات را یکجا با هم در وجودشان دارند . اسپری بدن ویتابلا را چطور استفاده کنیم ؟

به محض اولین اسپری از این عطر کلاسیک مردانه، در نت اولیه ترکیبی از رایحه ترنج و لیمو ترش زرد را احساس می‌کنید. این ترکیب شادی و هیجان زیادی را به شما منتقل می‌کند. در ادامه و زمانی که به نت میانی می‌رسید، جدیت رایحه افزایش پیدا می‌کند و رایحه‌ای تلخ و چوبی از ترکیب گل زیتون، بادیان خطایی و چوب گایاک منتشر می‌شود. این رایحه باعث متمرکزتر شدن شما بر روی کارها و فعالیت‌های مهم و جدی خواهد شد. رایحه آروماتیک و چرمی در نت پایانی این عطر، کمی گرم‌تر و تلخ‌تر از سایر نت‌ها است و به همین دلیل باعث احساس اعتماد به نفس و غرور مردانه عمیقی در وجودتان خواهد شد. نت پایانی دل انگیز این عطر، ترکیبی از گیاه تنباکو، چرم و دانه تونکا است. این ترکیب، پایانی عالی و هنرمندانه برای یک عطر جدی، شیک و تلخ مردانه به حساب می‌آید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا