برترین های ترند روزعمومی

انواع طرح روتختی و سرویس خواب عروس

برای انتخاب روتختی زیبا باید به نکات زیادی توجه کنید. نکاتی مانند اندازه روتختی,نوع پارچه,استایل و مواد تزئینی دیگر که روی رو تختی عروس قرار میگیرد تا دکوراسیونی زیبا و شیک برای اتاق خواب عروس به وجود بیاورد. برای خرید هرچیزی باید به نکات مختلفی توجه کرد تا بتوانید بهترین چیزی که میخواهید برای خود بخرید در هنگام خرید رو تختی عروس نیزابتدا باید به سایز ان توجه کنید.

که برای خرید رو تختی باید به سایز تخت توجه کنید تا رو تختی مناسب تخت مورد نظر را خریداری کنید.در بازار انواع رو تختی با جنس و طرح و رنگ های مختلفی وجود دارد که باید قبل از خرید حتمی اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید رو تختی که موردنیاز شما است را بخرید. بعضی از پارچه هایی که برای روتختی استفاده میشوند آلرژی زا هستند و ممکن است برای سلامتی شما مشکلی به وجود بیاورند پس حتمی قبل از خرید رو تختی اطلاعات کافی را در این مورد داشته باشید تا در هنگام خرید مشکلی پیش نیایید ما سعی میکنیم در این مطلب اطلاعات کافی که برای خرید رو تختی نیاز است را در اختیار شما قرار دهیم. اگر میخواهید رو تختی را که انتخاب کرده اید مکان خوبی برای جمع شدن گرد و غبار و کثیفی نباشد باید به سراغ مدل هایی که فشردگی زیاد و بافت محکم دارند بروید اما یکی از معروف ترین و مناسب ترین پارچه هایی که در رو تختی عروس استفاده میشوند پارچه های نخی هستند این پارچه های نخی به دلیل طبیعی سبک و مقاوم بودن در برابر شرایط های متفاوت راحتی و تمیزی انها با پارچه هایی از جنس دیگر به یک گزینه ای کاملا ایده آل ومناسب تبدیل شده است.

. ()

مدل روتختی عروس باید لوکس تر از دیگر مدل هایی باشد که بطور معمول در بازار می بینید و انتخاب می کنید. پارچه هایی از قبیل ابریشم، قیطان، ساتن، خز جزء پارچه های لوکس برای روتختی حساب می شوند. می تواند مانند ساده، بدون طرح و با رنگ یکدست یا طرح دار و نقش و نگار دار باشد که کاملا بستگی به دکوراسیونی دارد که برای اتاق خواب عروس تدارک دیده اید.

انواع مدل روتختی عروس

خرید روتختی عروس برای سرویس اتاق خواب بسیار مهم هست و جزو وسایل عروس محسوب می شود که بر دکوراسیون و مدل اتاق تاثیر گذار هست ، روتختی ها انواع مختلف جنس ، طرح و مدل دارند که قبل از خرید روتختی عروس باید متناسب با رنگ دکوراسیون خودتان طرح و رنگش را انتخاب کنید .

اگر طرح اتاق خواب و دکوراسیون شما کلاسیک هست و دنبال خرید روتختی عروس میگردید باید سبک های را انتخاب کنید که طرح دار هست و بهتر است سمت روتختی های بروید که دارای دانتل دوزی ، اپلیکه دوزی ، گیپور دوزی و… هست ولی اگر سبک دکوراسیون شما مدرن و اسپرت می باشد برعکس روتختی های کلاسیک باید روتختی های ساده و مینیمال را خریداری کنید که طرح های ساده دارند و یا بدون طرح هستند و رنگ آن را مطابق با تم اتاق خواب انتخاب کنید همچنین قیمت روتختی عروس مدرن نسبت به کلاسیک ارزان تر می باشد .

روتختی ها مدل ها و طرح های دیگری هم دارند به عنوان مثال اگر به سبک های ایرانی علاقمند هستید روتختی های طرح سنتی و ایرانی گزینه ی خوبی هست ، این روتختی ها دارای طرح بته جقه ، گل های شاه عباسی و طرح ها و رنگ های سنتی ایران هستند ، یک نوع دیگر روتختی هم هستند که امروزه باب شده اند و به آن ها روتختی سه بعدی می گویند که چاپی هستند .

در شکل های زیر نمونه هایی از زیباترین مدل های روتختی عروس آشنا خواهیک قاعده کلی وجود دارد که می گوید: ظاهر و یا بسته بندی هر وسیله یا مکانی از خود آن بیشتر به چشم می آید. طبق این قاعده، در یک اتاق خواب زیبا، این اجزا و اشیا هستند که به کلیت اتاق زیبایی می بخشند. اگر شما یک سرویس خواب زیبا و فوق العاده خریداری نموده اید، و یا یک سرویس اسپرت و معمولی، فرقی نمی کند! آنچه در اتاق خواب شما بیش از همه به چشم می خورد، روتختی شما می باشد. از این رو معمولا بسیاری از افراد هنگام تهیه جهزیه، به دنبال یک روتختی مناسب که در نگاه اول همه را مجذوب کند، می گردند. و همانطور که می دانید تنوع این محصولات در بازار مصرف بسیار زیاد است. پس شاید برای شما سوال باشد، چه ویژگی هایی می تواند روتختی عروس را از سایر مدل ها متمایز نماید؟ و یا چگونه می توان بهترین مدل از را انتخاب نمود؟

در این مطلب تمام نکاتی که شما را در انتخاب یک رو تختی فوق العاده برای جهیزیه عروس لازم است را بررسی می نماییم.

مهم ترین نکات برای خرید بهترین روتختی عروس

انواع روتختی ها دارای جنس و طرح و رنگ مختلفی می باشند. اما آنچه موجب تمایز روتختی های عروس از سایر مدل ها می شود، طرح و مدل های خاص آن است. در این قسمت پرطرفدار ترین مدل های روتختی مناسب جهیزیه را به شما معرفی می نماییم.

فروشگاه شیکدو ایده آل مدل های مختلف روتختی را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان خود ارائه می نماید. و شما عزیزان با توجه به نکات زیر و سلیقه شخصی خودتان می توانید بهترین محصولات را از این فروشگاه خریداری نمایید.

  • روتختی سلطنتی برای جهیزیه

روتختی های عروس مدل سلطنتی معمولا از پارچه های ساتن و یا ابریشم تولید می شوند.  از این رو بسیار نرم و لطیف می باشند. این محصولات برای دکور اتاق خواب هاب مجلل و لوکس بسیار مناسب می باشد. و طرح های آن بنا بر سلیقه شما از گلدار تا ساده متغیر می باشد.

اگر به این سبک دکوراسیون علاقه مند هستید، روتختی های سلطنتی گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشند.

  • انتخاب روتختی اسپرت برای عروس

اگر اتاق و یا سرویس خواب شما ساده، جمع و جور و اسپرت است، بهترین انتخاب برای شما می باشد. این مدل روتختی ها دارای طرح های متنوعی می باشند. اما معمولا همه ی آن ها مینیمال، ساده و یا با استفاده از اشکال هندسی می باشند. برای انتخاب بهترین نوع از این مدل روتختی های عروس، لازم است تا به چیدمان، رنگ و طرح اتاق و سایر اشیا توجه نمایید.

معمولا روتختی های کلاسیک مانند مدل های سلطنتی از ابریشم، ساتن و گاهی گیپور می باشد. البته پارچه های دیگری همچون: مخمل، توری و ژاکارد از دیگر انواع این مدل روتختی ها می باشد. افراد بسیاری طرفدار استفاده از این مدل ها برای اتاق خواب عروس و داماد هستند. زیرا در ظاهر جلوه بیشتری ایجاد می نماید.

پس اگر به این سبک علاقه مندید، روتختی عروس کلاسیک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

یکی از جدید ترین مدل های روتختی عروس می باشد. امروزه افراد بسیاری این محصول را برای جهیزیه خود خریداری می نمایند. این مدل از روتختی ها با انواع دکوراسیون ست می شود، و جنس بسیار لطیف و مرغوبی دارد. از این رو شما می توانید طرح های مختلف آن را با تم اتاق خواب خود ست نمایید.

جمع بندی

تنها با خرید سرویس لحاف و روتختی شیک به راحتی می توان تغییری چشمگیر و زیبا با حداقل هزینه در اتاق خواب منزل خود ایجاد نمایید. زیرا این محصولات از لحاظ بصری بسیار تاثیر گذار هستند. اپس بهتر است روتختی هایی با کیفیت بالا، زیبا و ماندگار انتخاب نمایید.

فروشگاه  شیکدو ایده آل متنوع ترین مدل های روتختی را از سایز تخت های کودک گرفته تا بزرگسال به مشتریان خود ارائه می نماید. با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت این فروشگاه، از تنوع محصولات منحصر به فرد آن بهره مند شوید. همچنین با خیال راحت و به دور از شلوغی بازار می توانید به راحتی مدل مدنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

ید شد. ()

رو رختخوابی عروس – سرتختی های ترکی – مدل لحاف عروس – مدل روتختی سلطنتی شیک – رو تختی عروس و داماد – قیمت روتختی عروس سلطنتی – انواع رو تختی عروس –

 

دکمه بازگشت به بالا