برترین های ترند روزعمومی

انتخاب پارتیشن مناسب برای اداره شما

پارتیشن اداری، در چند سال اخیر، برای استفاده در صنعت طراحی و دیزاین ادارات، محبوبیت و رواج بسیاری پیدا کرده اند. این محبوبیت، در طراحی ادارات، همچنان در سرتاسر دنیا در حال افزایش چشمگیری است.

اکنون بیشتر از هر زمان دیگری، داشتن یک اداره با طراحی ایده آل، از همه چیز مهم تر است. اصلا مهم نیست که شما در چه بخشی مشغول به کار هستید، اداره به عنوان یک بخش مرکزی برای تمام سازمان است؛ پس ظاهر آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است‌.

مهمترین اصل راجع به طراحی ادارات و صنعت طراحی داخلی، این است که هیچ کدام از ساختمان های دو اداره مشابه هم نخواهند بود. با یک جست و جوی کوچک در اینترنت به این نتیجه خواهیم رسید که یک دنیای بی انتها برای طراحی فضاهای داخلی وجود دارند که می توانند دکوراسیون اداره شما را تغییر دهند. شاید باور نکنید، اما طراحی داخلی فضاهای کاری می توانند به اندازه طراحی خانه شما هیجان انگیز باشند.

اگر فقط یک فضای محدود برای ایجاد محیط کاری دارید، آیا امکان این هست که بتوانید یک فضای دوستانه داشته باشید که در عین حال بخش خصوصی هم داشته باشد؟
پاسخ این پرسش استفاده از پارتیشن ها، بدون نیاز به هیچگونه تغییرات اساسی در ساختار کلی ساختمان است.

پارتیشن های اداری، در اصل، یک راه آسان، سریع و مقرون به صرفه برای استفاده بهینه از فضا های اداری هستند‌‌. این جدا کننده ها انواع دائم و موقت دارند و می شود از آن ها در اتاق ها با اندازه های مختلف استفاده کرد. آن ها در اصل یک نوع دیوار موقت هستند که بدون نیاز به تعمیرات و سر و صدا، برای جدا کردن فضاهای اداری استفاده می شوند.

پارتیشن ادارای در مدل های مختلفی وجود دارد. از انواع شیشه ای گرفته تا چوبی و الوار، که با توجه به نیاز شما قابل طراحی اند.

پارتیشن های چوبی

پارتیشن های چوبی مناسب تمامی محیط های کاری هستند‌. استفاده از نوع چوبی آن ها فضایی رسمی در محیط کار ایجاد می کنند، در عین حال فضایی دوستانه و کلاسیک دارند. مدل های چوبی محبوبت ویژه ای در صنعت طراحی دارند، به این دلیل که مناسب تمامی فضاهای اداری هستند.

نوع الواری آن نیر در طرح های گوناگون قابل تهیه است. با توجه به مدل مورد نظر شما، می توان از رویه چوبی یا MDF استفاده کرد.

می توانید به تمامی نقاط خانه نگاهی بیندازید؛ از پذیرش تا اتاق خواب و اتاق کنفرانس، یا محیط اداری، با داشتن انواع و اقسام چوب برای انتخاب کردن، از چوب بلوط گرفته تا راش و انواع اقسام چوب های دیگر، برای هر سلیقه ای یک نقشه مناسب فضای اداری وجود دارد.

مزایای پارتیشن های چوب

مهم ترین ویژگی مدل پارتیشن چوبی این است که محدود به نمای تمام چوب نیست، و با استفاده  از صیقل دادن آن ها می توان فضایی نورانی برای اتاق درست کرد.علاوه بر این، برای به وجود آوردن فضای عایق صدا نیز بسیار مناسب اند. سیستم های تمام چوب، قادر به ایجاد کردن فضای عایق صدا تا ۵۲ دیسیبل و نوع صیقل داده شده تا ۴۰ دسیبل هستند.

یکی از مهم ترین نگرانی ها در فضای اداری، آتش سوزی است. برای این منظور، مدل های ضد حریق جزو واجبات هستند. آن ها این قابلیت را دارند که حریق را در یک منطقه نگه دارند و از گسترش آتش، دود و گاز های سمی‌ جلوگیری کنند. نوع چوبی آن ها قادر به تحمل ۶۰ دقیقه آتش است، در حالی که مدل صیقل خورده قادر به تحمل ۵۷ دقیقه حرارت است.

پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن شیشه ای بهترین انتخاب برای ادارات مدرن اند. تم ترجيحی رایج اکثر شرکت ها و ساختمان های ادارات برای ایجاد کردن فضایی مدرن در محل کار، استفاده از شیشه است.

ساختمان های عظیمی که از نمای شیشه ای برای اداره خود استفاده کرده اند، به دلایل مختلفی شرایط مطلوبی برای راه‌اندازی یک شرکت را دارا هستند. هیچ شکی وجود ندارد که این مکان ها با ایجاد کردن یک تصویر زیبا از نمای بیرونی، جلوه بسیار زیبایی برای مشتری های شرکت دارند.

اما نیازی نیست که حتما محل شرکت خود را به طور کلی عوض کنید. مدل شیشه ای پارتیشن ها، بهترین گزینه برای شما برای آراستن فضای اداری خود، بدون نیاز به اختصاص دادن بودجه ای سنگین برای تعمیرات اداره هستند. برخلاف سایر پارتیشن ها، نوع شیشه ای را می توانید هرگونه که می خواهید طراحی و نصب کنید.

به کمک تکنولوژی مدرن، می توان هرگونه طرح و نقشی بر روی شیشه ها ایجاد کرد و طرح مورد نظر را ساخت. بسیاری از شرکت ها علاقه ی زیادی به چاپ کردن رنگ یا لوگوی شرکت بر روی شیشه ها دارند، تا به فضای شرکت جلوه خاصی دهند.

مزایای پارتیشن های شیشه ای

یکی دیگر از ویژگی های خاص پارتیشن شیشه ای این است که به راحتی نور طبیعی فضا را منتقل می کند‌‌. هیچ کارمندی دوست ندارد که در فضای تاریک و دلگیر کار کند، بنابراین با استفاده از شیشه ها، قادر خواهید بود که فضای کاری کارمندان خود را به محيطي پر نور تر و شاداب تر تبدیل کنید.

نور های مصنوعی، قادر به ایجاد فضایی با روشنایی کافی در محیط های کوچک نیستند، پس نیاز است تا از نور طبیعی، تا جای ممکن استفاده بهینه کرد. دیوار های معمولی ادارات، به تاریک بودن فضا اضافه می کنند، در نتیجه نیاز به خرج کردن هزینه ی بیشتری برای نصب نور های مصنوعی می شوید.

آیا می دانستید شما می توانید مدل شیشه ای ضد حریق را به راحتی برای محیط کاری خود نصب کنید؟ برای مقابله با آتش در فضای اداری، نوع شیشه ای ضد حریق، توانایی حفاظت از گرما، شعله و گاز های سمی را تا ۱۶۰۰ درجه فارنهایت دارد، در مقایسه با شیشه های معمولی که به راحتی در دمای ۲۶۰ درجه فارنهایت شکسته می شوند.

پارتیشن شیشه ای در مدل های مختلفی از جمله مدل بدون قاب با صیقل تمام قد برای نمای کار پایانی یکدست و شیک و یا فریم های آلومینیومی موجود است. شرکت پرچین تا کنون، پارتیشن های بسیار زیادی را با سبک و طراحی منحصر به فرد در سر تا سر کشور طراحی و نصب کرده است.

دکمه بازگشت به بالا