استان ها

اعزام ۱۳۰۰ زائر بابلی به مرقد امام راحل در ۱۴ خرداد

ترند روز/مازندران فرماندار ویژه بابل از اعزام ۱۳۰۰ نفر از زائران و علاقمندان به مرقد مطهر امام راحل خبر داد و گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام در بخش‌های شهرستان بابل، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های محوری است.

علی پیرفلک امروز در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)در سالن اجتماعات فرمانداری بابل با تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهار کرد: یکی از خصوصیات برجسته شهدای خدمت، اطاعت محض از امامین بود، شهید جمهور خود را سرباز امام و مقام رهبری می‌دانست، لذا این افراد به برکت انقلابی پرورش یافتند که بنیانگذار آن امام راحل بود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره خود را مدیون امام راحل این بزرگمرد تاریخ می‌داند، افزود: نهضت ارزشی که امام راحل بنیانگذاری کرد نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه مظلومان جهان از مسلمان و غیرمسلمان جهان است.

وی با بیان اینکه امام راحل جریان ضد استکباری و دفاع از حقانیت و عدالت را در جهان شکل داد، گفت: امام این جریان ضد استکباری را برای فراهم کردن زمینه قیام امام عصر(عج) راه اندازی کرد.

پیرفلک با اشاره به اینکه شخصیت امام در عرصه بین المللی به عنوان شخصیت مدافع حقوق جوامع انسانی شناخته شده است،یادآور شد: امروزه همه کشورها بخصوص در خیزش اخیر جهان خود را وامدار نهضت امام راحل می‌دانند.

وی تصریح کرد: بواسطه چنددهه مجاهده و مبارزه این بزرگ مرد تاریخ بشریت است که امروزه شاهد عزتمندی این انقلاب و نظام اسلامی وهمچنین عزت مظلومان ومسلمانان جهان هستیم.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه در دیداری که با بسیاری از هیات‌های خارجی که به ایران می‌آمدند داشتیم تاکید به عرض ارادت و زیارت حرم امام راحل داشتند، خاطرنشان کرد: برخی از هیات‌ها که حتی از کشورهای کمونیستی بودند و به ظاهر با مباحث دینی و روحانی کاری نداشتند اما وقتی از آنها علت دیدار را می‌پرسیدیم عنوان می‌کردند شما فکر نکنید امام متعلق به شماست بلکه متعلق به تمام جهان است و حساب ملت‌ها با دولت‌ها فرق دارد و ما طرفدار امام خمینی هستیم و شما اجازه ندارید شخصیت امام را منحصر به کشور ایران کنید.

وی با تاکید بر اینکه سالروز ارتحال امام راحل باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، خاطرنشان کرد: مبادا اجازه دهیم مراسم امام راحل ضعیف برگزار شود زیرا تضعیف یاد و نام امام و مجاهدت و زحمات امام در واقع تضعیف نظام و انقلاب و جایگاه مقام رهبری است.

پیرفلک با اشاره به اینکه اگر از ارزش‌های خود فاصله بگیریم دشمن ارزش‌های خود را جایگزین می‌کند، گفت: اگر در برگزاری مراسم ارتحال امام کوتاهی کنیم دشمن به خود اجازه می‌دهد قدم به قدم جلو بیاید.

  انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا