ورزشی

اسرائیل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد

اسرائیل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد

نمایندگی دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد.

 به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگی دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت با بیان اینکه  “شدت و وسعت حملات ایران بی‌سابقه و نقض آشکار حاکمیت اسرائیل و قوانین بین‌المللی است “، خواستار تشکیل جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل شد.

به گزارش آنا، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی با مصوبه شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ساعاتی قبل حملات گسترده و بی‌سابقه پهپادی و موشکی خود به سرزمین‌های اشغالی را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

این حملات در پاسخ به حمله چند روز قبل جنگنده‌های ارتش کودک‌کش صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفته است که به شهادت سردار زاهدی فرمانده مستشاران سپاه در سوریه و لبنان و جمعی از همرزمانش انجامید.

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا