اقتصادی

ارائه خدمات ویژه به دانش‌آموزان و دانشجویان

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و افتتاح مرکز آموزشی ، اولین کارآفرینان دسترسی رایگان به سیستم Shad را با ارائه بسته های یادگیری اینترنتی با ‘اعلام کردند تخفیف ویژه و ارائه سیم کارت های آنارستان.

به گزارش ترند روز ، مدیر ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول ، پیش از آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم ایجاد کلاس های مجازی برای دانش آموزان ، قیمت را اعلام کرد دسترسی به یک سیستم شاد رایگان.

سیستم های اینترنتی رایگان شده اند. والدین دانش آموزان و معلمان با نگرانی در مورد هزینه پذیرش در این سیستم می توانند به صورت رایگان به این برنامه دسترسی پیدا کنند.

خدمات دانشجویی اینترنتی؛ خدمات دانشجویی نیز برای ایجاد یک سایت اینترنتی ایمن جهت استفاده از محتوای آموزشی مورد نیاز از طریق کد دستوری (ستاره های مربع) مستقر خواهد شد. والدین می توانند به این سرویس اطمینان دهند كه كودكانشان از اینترنت بی خطر برخوردار هستند.
با تعلیق این سرویس فقط می توانید به محتوای آموزش مورد نظر دسترسی پیدا کنید. همچنین هر زمان والدین بخواهند ، می توانند خدمات اینترنتی دانش آموزان خود را لغو کرده و به همان محتوای اینترنتی موردنیاز خود مانند روش قبلی دسترسی پیدا کنند.

یک بسته داده آموزشی ارائه دهید. همچنین برای دانشجویان و معلمانی که از سایر بسترهای آموزشی استفاده می کنند ، تخفیف ویژه ای برای بسته های آموزش آنلاین وجود دارد.
این بسته ها که به همراه کد کد در روزهای آینده راه اندازی می شوند ، برای استفاده از محتوای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان و معلمان طراحی شده اند و شامل شرکت کنندگان تلفن های همراه نیز می شود.

منبع سیم کارت انارستان با اینترنت تمیز؛ در ادامه ارائه خدمات برای كلاس ، همراه اول مانند گذشته و ارائه شناسنامه برای كودكان و جوانان ، سیم كارت Anarestan را كه سیم كاری وام برای كودكان 6 تا ‘سال است ، ارائه می دهد. از 6 سال
والدین می توانند این سیم کارت را در اختیار فرزندان خود قرار دهند و از زیرساخت های منحصر به فرد بهره مند شوند تا بتوانند از اینترنت ، با خیال راحت و ایمن و متناسب با نیاز دانش آموزان از جمله سیستم استفاده کنند. شاد
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا