برترین های ترند روزعمومی

آیا دستگاه کپی شارپ خوبه؟

هر دفتر کاری به یک دستگاه کپی نیاز دارد و بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهد. پیش از آنکه بخواهید یک دستگاه کپی گران قیمت بخرید که لزوماً همیشه نمی‌تواند بهترین انتخاب برای دفتر کار شما باشد، توصیه می‌کنیم مطلب راهنمای خرید دستگاه کپی را مطالعه کنید. برای خرید دستگاه کپی موارد زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. اگر قصد دارید یک دستگاه کپی برای مصارف خانگی یا تجاری با نیاز حداکثری 700 کپی در ماه را خریداری کنید، شما باید یک مدل رومیزی را تهیه کنید. آن‌ها ارزان‌تر با راه اندازی آسان‌تر در مقایسه با یک مدل بزرگ ایستاده هستند.

دستگاه کپی شارپ مدل Bp-X240L - فروشگاه اینترنتی افرامارت

راهنمای خرید دستگاه کپی

خرید دستگاه کپی : انتخاب مدل مناسب

از آنجا که چند نوع بیشتر دستگاه کپی در بازار وجود ندارد، اکثر کسب و کارها مشکلی در انتخاب مدل مدنظر خود نخواهند داشت. دستگاه‌های کپی لیزری برای استفاده‌ی دراز مدت، سریع‌تر و ارزان‌تر هستند. کپی‌های جوهری برای کسب و کارها پیشنهاد نمی‌شوند. دستگاه‌های کپی رایج‌تر و مناسب‌تر از مدل‌های آنالوگ قدیمی هستند. دستگاه‌های کپی رنگی به مراتب گران قیمت‌تر از مدل‌های سیاه و سفید هستند.

اگر هر از گاهی به کپی رنگی اسناد نیازمندید، توصیه می‌کنیم دستگاه‌های کپی هیبرید را انتخاب کنید. همچنین می توانید از فتوکپی رومیزی شارپ استفاده کنید تا نگران اشغال شدن فضا و شلوغی میز کارتان هم نباشید.

خرید دستگاه کپی : دستگاه چندکاره یا تک کاره؟

یک دستگاه چاپ چندکاره را در نظر بگیرید. تقریباً هر دستگاه کپی مدرنی یک پرینتر نیز هست که گاهی می‌تواند اسناد را اسکن و یا فکس نیز کند. باید سنگینی جوانب مثبت و منفی یک دستگاه چندکاره را در مقایسه با یک دستگاه فتوکپی ساده بسنجید. 1) یک دستگاه با فرض بر اینکه بتوانید تمام عملکردهای مورد نیازتان را ارائه کند، ارزان‌تر از چند دستگاه است. 2) استفاده از چند دستگاه باعث کاهش عملکرد ضعیف می‌شود. 3) دفاتر بزرگ برای جلوگیری از زمان انتظار برای یک دستگاه، باید از چندین دستگاه استفاده کنند.

راهنمای خرید فتوکپی ؛ اهمیت حجم کپی ماهانه

حجم ماهانه کپی مورد نیاز خود را تخمین بزنید. سپس آن را با دستگاه فتوکپی مورد نیاز خود مطابقت دهید. این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌هایتان خواهد شد. برای این کار به میزان کپی 6 تا 12 ماه گذشته‌ی خودتان مراجعه کنید و میانگین آن‌ها را محاسبه کنید. سپس عدد به دست آمده را در عدد1/2 ضرب کنید. اکنون می‌توانید در خرید دستگاه کپی ، به حداکثر توانایی کپی ماهانه آن نیز دقت کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 راهنمای خرید دستگاه کپی :‌ سرعت دستگاه در چاپ

یکی دیگر از موارد مهمی که پیش از خرید دستگاه کپی باید به آن توجه کنید، سرعتیست که دستگاه با آن به چاپ می‌پردازد. بدیهیست، هرچه وسعت دفتر کاری شما بزرگ‌تر می‌شود، نیازمند دستگاه بزرگ‌تری خواهید بود. در این شرکت‌ها، معمولاً مدل‌هایی باید انتخاب شوند که بتوانند در هر دقیقه بین 45 تا 60 برگه را چاپ کنند. سرعت 70 تا 90 صفحه چاپ نیز مناسب شرکت‌های تبلیغاتی است که روزانه پذیرای حجم زیادی کپی هستند.

اگر کسب و کار کوچک یا مصارف خانگی دارید، می‌توانید دستگاهی با توانایی کپی 11 تا 20 برگه در هر دقیقه را خریداری کنید. کمی بالارده‌تر، دستگاه‌هایی با توان 21 تا 30 برگه چاپ در هر دقیقه هستند که می‌توانند به صورت ماهانه 6 هزار برگه را به چاپ برسانند.

راهنمای خرید دستگاه فتوکپی : اهمیت برگه‌ها

اکثر دستگاه‌های کپی دفتری به صورت خودکار اسناد چند صفحه‌ای را مرتب می‌کنند. این یک قابلیت اضافه است که شاید پیش از خرید دستگاه کپی ، دانستن آن‌ها برای بسیاری از کاربران مهم باشد. اما قابلیت‌های دیگری هم وجود دارد که می‌تواند برای برخی مشتریان اهمیت داشته باشد.

به طور مثال، آیا دستگاه کپی از چاپ دو رو (چاپ روی دو طرف یک صفحه) پشتیبانی می‌کند؟ دستگاه چقدر می‌تواند یک سند را کوچک یا بزرگ کند؟ آیا دستگاه از کاغذ‌هایی با سایزهای غیراستاندارد پشتیبانی می‌کند؟

آیا دستگاه کپی شارپ مناسب است؟

همه‌ی این‌ها مواردی هستند که باید برای خرید یک دستگاه کپی جدید به آن‌ها توجه کنید، اما هیچ حرفی از برندها نزدیم. شارپ یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در صنعت چاپ است که سال‌هاست به تولید دستگاه‌های چاپ می‌پردازد.

شاید دستگاه کپی شارپ را بتوان یکی از قابل اعتمادترین دستگاه‌ها، چه برای مصارف خانگی و چه مصارف تجاری دانست که می‌توانید با تکیه بر فناوری‌های به‌روز و امکانات قابل توجهی که ارائه می‌کند، یکی از مدل‌های این برند را برای دفتر کار خود تهیه کنید و راندمان کاری خودتان را افزایش ببخشید.برای تعمیر دستگاه کپی شارپ خود با ما تماس بگیرید.

در حال حاضر دستگاه کپی شارپ در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی، با رده قیمتی متفاوت در بازار به فروش می‌رسند. این دستگاه‌ها به دو مدل سیاه و سفید / رنگی تقسیم می‌شوند. هرچند از نظر دسته بندی آن‌ها در سه بخش رومیزی (کوچک)، تحت شبکه و چند کاره قرار می‌گیرند. شما برای انتخاب باید فضایی که در اختیار دارید، میزان و نوع استفاده از دستگاه کپی شارپ را در نظر بگیرید و با علم به مواردی که در بالا به بررسی آن‌ها پرداختیم، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

شارپ هم جزء شرکت‌های ژاپنی تولید کننده تجهیزات اداری است. روزانه تعداد زیادی از محصولات این برند به سراسر دنیا عرضه و فروخته می‌شود. این شرکت بیش از 110 سال قدمت دارد.

دستگاه‌های کپی برند شارپ هم جزء باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها در کل جهان هستند؛ از همین رو طرفدار بسیاری در ایران و جهان دارند. محصولات برند شارپ از قطعات بسیار باکیفیت تولید شده‌اند؛ در نتیجه دوام بالایی دارند.

دستگاه‌های کپی شارپ در ابعاد و قابلیت‌های مختلف وجود دارند تا هر شرکت با توجه به نیاز خود بتواند دستگاه مناسب را خریداری کند؛ به طور مثال شرکتی که محدودیت فضا را دارد می‌تواند دستگاه‌های کوچک‌تر و رومیزی را بخرد و شرکتی که زیاد از دستگاه استفاده می‌کند، مدل‌های بالاتر و به اصطلاح چندکاره را خریداری کنند. محبوب‌ترین مدل‌های دستگاه کپی شارپ در چندسال اخیر عبارتند از:

  • دستگاه کپی شارپ مدل AR-RP12
  • کپی شارپ مدل MX-M5050
  • کپی شارپ مدل BP20C25
  • کپی شارپ مدل BP-20M28
  • کپی شارپ مدل BP-20M31

ریکو نیز یکی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده دستگاه کپی ژاپنی در بازار است. این برند نیز دستگاه‌های متنوع با کاربری‌های مختلف را طی 15 سال گذشته به بازار عرضه کرده است. همین مسئله موجب شده تا برند ریکو در سراسر دنیا طرفدار زیادی داشته باشد.

این برند هم دستگاه‌های کپی رومیزی و هم صنعتی و شرکتی را تولید کرده است؛ بنابراین برای هر کاربری می‌توانید با خیال راحت یکی از مدل‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

شرکت کانن هم در زمینه تولید دوربین‌های عکاسی و ماشین‌های اداری یکی از مشهورترین شرکت‌ها در سراسر دنیاست. این شرکت ژاپنی با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات خود بسیار طرفدار دارد. دستگاه کپی Canon را می‌توانید هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف تجاری استفاده کنید.

خوشبختانه این برند دستگاه‌های کپی را با هر دو تکنولوژی لیزری و جوهر افشان به بازار وارد کرده است. پس در اینصورت می‌توانید با توجه به بودجه و نوع کاربری، مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

امروزه دستگاه‌های کپی کانن در انواع ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی وجود دارد. زیرا می‌توانید با خرید آنها همزمان کار پرینت، فکس و اسکن را با کیفیت بالا و کاملا دقیق انجام دهید. همچنین با تمامی سیستم عامل‌ها به آنها وصل شوید و اسناد خود را روی دستگاه بفرستید یا فایل نهایی را از آن دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا