برترین های ترند روزعمومی

آشنایی با انواع میز در دکوراسیون داخلی

جداول کاربردهای زیادی دارند. با توجه به برنامه، هر جدول در یک دسته بندی خاص قرار می گیرد. علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی میز نیز در دکوراسیون منزل بسیار مهم است. در ساخت میز از چوب، فلز، پلاستیک، ام دی اف و مواد مختلف استفاده می شود. اگر قصد خرید هر نوع میزی را دارید ما به شما خرید از تانیل چوب را معرفی میکنیم.

انواع میز تانیل چوب

میز تلویزیون

میزی که در اتاق نشیمن قرار می گیرد و بیشتر از میزهای دیگر در معرض دید قرار می گیرد. میز تلویزیون در انواع ایستاده و دیواری تولید می شود. سبک های دکوراسیون نه تنها شامل نوع چیدمان می شود، بلکه ظاهر اکسسوری ها نیز با مد تغییر می کند. میزهای تلویزیون از مدل های سنتی خارج شده اند و ظاهری مدرن و تزئینی پیدا کرده اند. بنابراین میز تلویزیون به شاخه های کلاسیک، مدرن و سنتی طبقه بندی می شود. در برخی مدل ها میز تلویزیون ساده و گاهی با قفسه های کوچک برای قرار دادن زیور آلات یا کتاب است.

میز ناهار خوری 

میزهای ناهار خوری به یکی از لوازم اصلی دکوراسیون منزل تبدیل شده اند و همانطور که از نام آن پیداست برای غذاخوری استفاده می شود و از مواد مختلفی از جمله چوب، پلاستیک، شیشه و فلز ساخته می شود. در هنگام خرید این میز به ویژگی های یک میز ناهار خوری خوب توجه کنید. تولید کنندگان این میزها را در اندازه های مختلف از دو تا دوازده تولید می کنند. محل قرارگیری میز ناهارخوری در اتاق نشیمن، گوشه نشیمن یا اتاق غذاخوری است. با توجه به طرح و رنگ باید گوشه سمت راست این میز را در نظر گرفت. در دکوراسیون منزل ایرانی می توان میز ناهارخوری را به عنوان نقطه کانونی دکور در نظر گرفت و لوازم دیگری را در اطراف آن قرار داد.

میز روبروی مبل

میز جلوی مبل نقش پر رنگی در ایجاد تناسب، تضاد و زیبایی در دکوراسیون داخلی خانه دارد. ارتفاع این میز نسبت به سایر میزهای اتاق نشیمن از جمله میز ناهارخوری و کنسول کمتر است. ظروف دکوری، ظروف پذیرایی، گلدان و وسایل تزیینی روی میز جلوی مبل قرار می گیرند. میز جلوی مبل هماهنگ با میز عسلی و مبلمان انتخاب شده است. میز عسلی را نمی توان در خانه استفاده کرد. اما میز جلوی مبل کاربردهای زیادی دارد. مانند سایر میزهای ذکر شده، میز جلوی مبل نیز باید با توجه به سبک و دکور کل خانه انتخاب شود.

میز عسلی و میز کنار تخت

میزهای کوچک کمک زیادی به شما خواهند کرد. یک میز کنار تخت کنار تخت و یک میز پاتختی در کنار مبل قرار می گیرد تا بتوانید کتاب، گوشی هوشمند، عینک و سایر موارد مهم را روی آن قرار دهید. بیشتر مواقع میز عسلی انتخاب شده و شبیه میز جلوی مبل است و میز پاتختی مناسب تخت است.

میز آرایش

میز آرایش یا میز آرایش در اتاق خواب قرار می گیرد و برای قرار دادن لوازم آرایشی و جواهرات استفاده می شود. معمولاً میز آرایش از همان تخت انتخاب می شود. میز آرایش یک آینه بزرگ روی آن نصب شده است. بله، می توانید این ست میز را در اتاق خواب خریداری کنید. اتاق خواب شامل یک تخت، میز کنار تخت، کمد لباس و میز آرایش است. میز آرایش باید کاربردی بوده و دارای تعداد کشو مناسب باشد. بهتر است از یک میز آرایش کوچک استفاده کنید تا فضای زیادی از اتاق را اشغال نکند. انواع مختلف میز آرایش از چوب و تخته سه لا ساخته می شود. در مدل های مرغوب، کنده کاری و خاتم روی سطح میز آرایش دیده می شود. اما در مدل های مدرن میز آرایش شکل ساده ای دارد.

میز کنسول

میزهای کنسول نقش تزیینی دارند و در سایزهای مختلف تولید می شوند. اگرچه استفاده از آن را نمی توان نادیده گرفت. کنسول های قدیمی دارای چهار پایه و یک صفحه هستند، اما مدل های جدیدتر دارای کشو و کابینت هستند. به این ترتیب می توان از آن برای نگهداری چیزهای غیر ضروری استفاده کرد. می توانید میز کنسول را در فضای خالی قرار دهید و محیط را متعادل کنید. تزیینات، گلدان ها و بشقاب های تزئینی روی کنسول قرار داده شده است. از میز کنسول به عنوان میز آرایش نیز استفاده می شود، در این صورت بهتر است یک آینه بزرگ در کنار آن قرار دهید.

دکمه بازگشت به بالا