برترین های ترند روز

چرا لپ تاپ اچ پی بخریم؟

بیش از 80 سال از تاسیس HP می گذرد. کسب و کار اصلی اچ پی تولید فلش مموری، چاپگر، سرور، رایانه های همراه، گوشی های هوشمند و تبلت ها و نرم افزارهای مدیریت شبکه است.

با وجود تحریم های ایران، همچنان امکان خرید کامپیوترهای اچ پی در ایران وجود دارد، زیرا به دلیل سابقه خوب کامپیوترهای این شرکت، فروشگاه های ایرانی سعی در آوردن محصولات این برند دارند.

آیا می توان به HP اعتماد کرد؟

محصولات اچ پی بیش از ده سال است که وارد ایران می شود. ابتدا فلش مموری ها و پرینترهای برند HP جایگاه خود را در ایران باز کردند و تداوم موفقیت فلش مموری ها و دستگاه های این برند باعث موفقیت کامپیوترهای اچ پی در کشورمان شد.

بله، اگرچه اچ پی در رده اول بهترین لپ تاپ های سال 2019 قرار دارد و این روزها رتبه اول را از دست می دهد، اما همچنان لپ تاپ های رده بالایی را روانه بازار می کند.

چرا لپ تاپ اچ پی بخریم؟

هیچکس دوست ندارد پس از خرید لپ تاپ اچ پی ناامید شود و با محصولی پر از عیب مواجه شود. احساس بد بعد از خرید یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای خریدار بیفتد.

در زیر دلایلی را با شما در میان می گذاریم که چرا نباید پس از خرید لپ تاپ استوک اچ پی ناامید شوید. برای خرید هم میتوانید به ای بای مراجعه کنید.

دوام

با این حال، دوام، نقطه قوت محصولات HP است. این دوام زمانی جواب می دهد که مراقب باشید لپ تاپ نیفتد یا چیزی روی آن نیفتد. در این صورت HP می تواند نیازهای شما را برای سالیان متمادی برآورده کند.

حمایت کردن

پشتیبانی همراه با یک محصول خوب یک عامل کلیدی موفقیت برای هر کسب و کاری است. اچ پی همیشه پشتیبانی خوبی از محصولات خود ارائه کرده است. اما این پشتیبانی در ایران وجود ندارد. اما فروشگاه لپ تاپ در حال فروش لپ تاپ اچ پی در ایران دیده شد.

امنیت

سومین نکته مهمی که پس از خرید لپ تاپ اچ پی باید بدانید امنیت است. برخی از لپ تاپ ها در صورت آلوده شدن غیرقابل استفاده می شوند. اما لپ تاپ اچ پی بر خلاف سایر برندها با کمک امکانات امنیتی مانند HP Sure Start، HP Sure Run، HP Sure Recover، HP Sure Click و HP Sure View می توانید با بدافزارها و اطلاعات خود در صورت از دست رفتن اطلاعات مقابله کنید.

اما ساختارهای امنیتی این لپ تاپ به قدری قوی است که حتی در صورت ویروسی شدن لپ تاپ به راحتی می توانید در مقایسه با برندهای دیگر با آن کار کنید.

قیمت 

محصولات HP نسبت به سایر برندها مقرون به صرفه تر هستند. اگر به دنبال یک لپ تاپ با قدرت پردازش بالا هستید، نام HP می درخشد.

حمل آسان

جمع و جور بودن و سبک بودن باتری های لپ تاپ اچ پی این لپ تاپ را سبک وزن کرده است. و بعد از خرید لپ تاپ اچ پی به راحتی می توانید آن را به هر کجا که می خواهید ببرید. شما پارک، کافی شاپ و غیره دارید، بروید و از آن استفاده کنید.

آیا خرید لپ تاپ اچ پی گزینه خوبی است؟

اجازه دهید مزایا و معایب لپ‌تاپ‌های HP را توضیح دهیم، سپس به راحتی می‌توانید به نتایج آن پی ببرید. اما باید نیازهای خود را نیز در نظر بگیرید، چرا تصمیم به خرید لپ تاپ HP گرفتید؟

مزایای نوت بوک های اچ پی

بدون نیاز به تجهیزات اضافی

ظاهر شیک و ایمنی

راه اندازی، استفاده و حمل آسان

باتری قدرتمند

معایب لپ تاپ های اچ پی

عزیز

پلتفرم HP را در اسرع وقت به روز کنید

پشتیبانی در ایران ضعیف است

دکمه بازگشت به بالا