رینگ لایت چند تومان است

همه چیز درباره رینگ لایت

امروزه از رینگ لایت برای تولید محتوا و ثبت صحنه‌های زیبا استفاده می‌شود؛ نور‌های منعکس شده از رینگ لایت‌ها، تأثیر مثبتی در کیفیت تصاویر دارند. شما با استفاده از نور طبیعی رینگ لایت‌ها می‌توانید تصاویر خود را به زیباترین شکل ممکن خلق کنید. در شغل عکاسی زمانی که مشتریان تقاضای عکس‌هایی متفاوت با طرح خاص را دارند، استفاده از رینگ لایت بهترین گزینه است؛ در این مواقع رینگ لایت به شما کمک می‌کند تا بتوانید اثرات زیباتری را به تصویر بکشانید.

مورد دیگری که باعث علاقه و پرطرفداری کاربران به رینگ لایت شده است، حذف سایه‌های غیرطبیعی و خشن است؛ در اکثر موارد به دلیل نور بسیار زیاد در محیط سایه‌های غیرحرفه‌ای روی تصاویر شما ایجاد می‌شوند، این سایه‌ها از جذابیت و کیفیت عکس شما کم می‌کنند. بنابراین می‌توان اینگونه بیان کرد حذف سایه‌های تند و بی‌مورد یکی از اهداف اصلی استفاده عکاسان از رینگ لایت باشد.

بسیاری از کاربران می‌پرسند با وجود این که نور زیادی از طریق لامپ‌های رینگ لایت منعکس می‌شود، آیا امکان ایجاد سایه رو تصویر است یا خیر؟

در جواب سؤالتان باید بگوییم، به دلیل این که از کلیه زوایا نور منعکس می‌شود، دیگر سایه غیرطبیعی و تندی منعکس نخواهد شد.

البته لازم به ذکر است شما باید دقت داشته باشید در برخی موارد بنابه صلاحدید عکاس وجود سایه‌ها ضروری است و باید حتماً تصویر مقداری سایه داشته باشد، شما باید برحسب موقعیت تصویر و سوژه میزان سایه را برای تصویرتان مشخص کنید.

پخش شدن یکنواخت نور روی سوژه مورد نظر

ما در ابتدای مقاله به اهمیت پخش نور به طور مفصل اشاره کردیم، توزیع یکنواخت نور روی سوژه باعث حرفه‌ای‌تر شدن عکس شما خواهد بود.

نور رینگ لایت تنها در کار‌های هنری و عکاسی استفاده نمی‌شود، بلکه پزشکان از این نوع نور‌ها برای درمان دقیق مشکلات بیماران استفاده می‌کنند.

همچنین کاربرد رایج دیگری از رینگ لایت‌ها در فروش و نمایش محصولات به مشتریان است؛ در واقع از این طریق مشتریان به خوبی محصول را مشاهده می‌کنند و با خیالی آسوده خرید خود را انجام می‌دهند. اگر شما نیز کسب و کاری آنلاین دارید برای تولید محتوا و نمایش محصولاتتان با شفافیت بالا نیاز به یک رینگ لایت حرفه‌ای نیاز دارید.

میزان کیفیت نور در رینگ لایت

همانگونه که همه شما می‌دانید، نور ملایم و نرم برای گرفتن عکس‌های حرفه‌ای لازم و ضروری است. رینگ لایت‌ها به دلیل پروسه پخش نوری که دارند، نور نهایی را با کیفیت بالا و میزان نرمی زیادی ارائه می‌دهند؛ به دلیل توزیع مناسب نور، تصاویر بسیار زیباتر و خلاقانه‌تر می‌شوند.

رینگ لایت را از کجا بخیریم

رینگ لایت را می‌توان از مراکز فروش دستگاه‌ها و تجهیزات خریداری کرد؛ امروزه با توجه به فراوانی این دستگاه‌ها، تجهیزات فیک نیز یافت می‌شود؛ بهتر است قبل از خرید مراکز معتبر را شناسایی کنید و با متخصصین این حوزه مشورت داشته باشید.

به دلیل وجود لامپ‌های زیاد در این نوع دستگاه‌ها شما می‌باست تجهیزاتی را تهیه کنید که کمترین ضرر را برای شما داشته باشند.

بهتر است قبل از خرید این مقاله را به صورت کامل مطالعه کرده و از تمامی نکات و استاندارد‌های لازم آگاه باشید؛ چنانچه آشنایی قابل قبولی با رینگ لایت‌ها نداشته باشید، احتمال دارد رینگ لایت‌های فیک را به جای رینگ لایت‌های اصلی خریداری کنید؛ رینگ لایت‌های فیک کیفیت و دوام عمر مطلوبی نداشته و پس از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست می‌دهند؛ همچنین لازم به ذکر است در تولید رینگ لایت‌های فیک، از مواد نامرغوب و نامناسب استفاده شده است و برای استفاده طولانی مدت مضر است و سلامتی شما را به خطر میاندازد؛ بنابر این خرید یک رینگ لایت اصلی نیازمند آگاهی و مطالعه زیاد است.

قیمت رینگ لایت‌ها

کارایی رینگ لایت‌ها در قیمت آن‌ها تأثیر بسزایی دارد؛ هرچه رینگ لایت بزرگتر و کارکرد بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز طبیعتا بیشتر خواهد شد.

اگر وضعیت شما به نحوی است که باید سوژه خود را با صحنه‌های حرفه‌ای‌تر ثبت کنید، نیاز به یک رینگ لایت حرفه‌ای و بزرگ دارید؛ اما اگر تنها برای عکاسی از محصول خود آن را نیاز دارید، می‌توانید یک رینگ لایت کوچک تهیه کنید.

بهتر است از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید تا قیمت مناسبی داشته باشند. بهتر است رینگ لایتی خریداری کنید که هم کارکرد مناسبی داشته و قیمت آن نیز مقرون به صرفه باشد. برخی از فروشندگان با قیمت بسیار پایین اقدام به فروش رینگ لایت می‌کنند، شما باید هوشیار باشید که ممکن است قیمت‌های پایین، منجر به افت کیفیت تجهیزات شوند و شما مجبور باشید دو بار برای یک رینگ لایت هزینه کنید.

به طور معمول قیمت یک رینگ لایت اصلی از یک رینگ لایت فیک بالاتر است؛ اما احتمال صد در صدی برای این موضوع نیز وجود ندارد.

اگر سری به بازار‌های سطح شهر بزنید، خواهید دید انواع رینگ لایت‌ها با قیمت‌های متفاوت وجود دارند، برای اطلاع از قیمت رینگ لایت‌ها بهتر است با متخصصین سایت نورنگار مشورت کنید؛ متخصصین این حوزه بهترین رینگ لایت‌ها را با توجه به نیاز و کار شما ارائه می‌دهند.

به انتهای مقاله رسیده‌ایم، ‌امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد؛ در صورت هرگونه سؤال یا اقدام برای خرید یک رینگ لایت حرفه‌ای، با متخصصین سایت تماس گرفته تا به خوبی با نحوه خرید و انتخاب نوع رینگ لایت آشنا شوید.

به عنوان کلام آخر به شما توصیه می‌کنیم تنها از وبسایت‌های معتبر خرید رینگ لایت خود را انجام دهید و به دام افراد سودجو تجهیزات فیک دچار نشوید.

از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بوده‌اید، کمال تقدیر و تشکر را داریم،‌امیدواریم توانسته باشیم شما را در خرید یک رینگ لایت مناسب و با دوام همراهی کنیم.

ما سعی کردیم  تا حد ممکن شما را در زمینه رینگ لایت حرفه ای کنیم تا بتوانید خودتان بنابر نیازی که دارید یک رینگ لایت مناسب با قیمت مطلوب، تهیه کنید؛ رینگ لایت ها در بهبود بازدهی تولید محتوا و معرفی محصولات شما به مشتریان نقش اساسی دارد و تاثیر مثبتی بر کسب و کار شما خواهد گذاشت. اگر نکته‌ای جا مانده است، می‌توانید در قسمت دیدگاه برای ما بیان کنید، کارشناسان در اولین فرصت به تمامی سؤالات و ابهامات شما پاسخ می‌دهند.

چگونه اکثر عکس ها و فیلم های زیبایی که اخیراً دیده اید، نور و کیفیت بالایی دارند؟

خوب، اگر فکر می کردید که دلیل این امر این است که آنها از یک نوع دوربین بسیار گران قیمت استفاده می کنند، قطعا در اشتباه هستید. اکثر این عکاسان و سازندگان ویدیو فقط به این دلیل قادر به تولید این فیلم ها و عکس های باکیفیت هستند که از یک نورثابت به نام رینگ لایت استفاده می کنند.
رینگ لایت برای تاکید بر جزئیات، عکاسی، فیلمبرداری، آرایشگری، عکاسی ماکروصنعتی یا ایجاد جلوه های رنگی عالی است.
به طور معمول، رینگ لایت یک ابزار نورپردازی چند منظوره با استفاده آسان است که کاربران را قادر می‌سازد منبع نور یکنواختی را که مستقیماً از دید دوربین‌هایشان می‌آید به دست آورند. این نور، روشنایی معمولاً از یک لامپ فلورسنت دایره ای یا چند چراغ LED کوچک متصل که شکل یک دایره را تشکیل می دهند ساخته می شود.

 خرید رینگ لایت

رینگ لایت را می توان همانطور که هست خریداری کرد ، اما آموزش هایی برای ساختن رینگ لایت وجود دارد. با این حال ، به یاد داشته باشید که اگر یک رینگ لایت ثابت برای فیلم تهیه می کنید ، این معمولاً یک کار چالش برانگیزتر است زیرا شما باید از تعداد زیادی لامپ استفاده کنید و مواد مناسبی را برای اطمینان از بی خطر بودن رینگ لایت خود برای استفاده مکرر و طولانی مدت تهیه کنید.

نکته مثبت در مورد خرید رینگ لایت و استفاده از آن ، در مقابل داشتن فلاش که با هر کلیک شاتر روشن و خاموش می شود ، این است که انجام تغییرات لازم برای دستیابی به اثر مطلوب و قدرت نور آسان تر است. همچنین رینگ لایت ها نیز می توانند به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کنند. بنابراین برای خرید رینگ لایت در عکاسی شک نکنید و رینگ لایت مورد نظر خود را تهیه کنید. در هنگام خرید رینگ لایت دقت کنید که حتما از فروشکاه های معتبر خرید رینگ لایت را انجام دهید، زیرا با خرید رینگ لایت از فروشگاه های غیر معتبر ممکن است شما یک رینگ لایت تقلبی را به جای رینگ لایت اورجینال بخرید. در امر خرید رینگ لایت حتما از متخصصین فروش رینگ لایت راهنمایی و مشاوره بگیرید تا رینگ لایت مناسب با استفاده ای که می خواهید از آن داشته باشید را خریداری کنید. سعی کنید خرید رینگ لایت را حتما به صورت حضوری انجام دهید و رینگ لایت مورد نظر خود را از نزدیک ببینید.

رینگ لایت در عکاسی نوین

این امر به ویژه برای هر کسی که نیاز به عکاسی تخت ، فیلمبرداری از کارهای هنری یا کاردستی روی میز ، متخصصان ابرو یا مژه یا تاتوکار دارد بسیار مهم است. برای اینکه این کار به درستی کار کند ، رینگ لایت به بخشی به نام “مفصل” احتیاج دارد تا نور حلقه را به اندازه نیاز شما منعطف کند.

فیلمبرداری از کار در میز و میز کار خود هرگز با تلفنتان به این راحتی نبوده است. به سادگی از پایه تلفن ارائه شده استفاده کنید و از پروژه خود فیلم بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

در صورت نیاز به درخشش گرم و سالم بر روی سوژه ، معمولاً در هنگام عکاسی یا فیلمبرداری از دمای رنگ گرم استفاده می شود. بیشتر رینگ لایت ها می توانند رنگ را با فیلترهای نارنجی متغیر تغییر دهند.

کیف حمل، آینه، مفصل، پایه، نگهدارنده گوشی، نگهدارنده دوربین، آداپتور برق متناوب  برای اتصال به برق. اینها لوازم جانبی استانداردی هستند که یک رینگ لایت باید داشته باشد.

در بازار ایران کدام رینگ لایت را تهیه کنیم؟

در بازار ایران، در زمینه ی خرید رینگ لایت، معمولاً برندهای چینی بیشترین سهم را دارند. بهترین و معروف ترین آنها Godox و Yidoblo و همچنین MaxLight هستند. این شرکت ها به دلیل تنوع در تولید، مدل، ابعاد و اندازه، توانسته اند نظر عکاسان حرفه ای را جلب کنند.

موقع خرید رینگ لایت باید حواسمان به چه چیزهایی باشد؟

هنگام خریدن رینگ لایت، باید حواسمان به موارد زیر باشد:

– انتخاب سایز مناسب

قاعدتاً می بایست متناسب با اندازه و ابعاد سوژه ی خودمان، آن را انتخاب کنیم. مثلاً اگر سوژه ی ما در بیشتر مواقع انسان است، از رینگ لایت بزرگتر(قطر 50 یا 60 سانتیمتری) استفاده کنیم و اگر سوژه ی ما، گجت های کوچک هستند، از رینگ لایت های کوچک(قطر 15 تا 30 سانتیمتری) استفاده کنیم.

– انتخاب منبع نور مناسب

چون این وسیله از منابع نوری متنوعی(لامپLED، لامپ SMD، لامپ مهتابی و لامپ معمولی) ساخته می شوند، باید حواسمان باشد، که برای نوع کار خودمان و نوع جنس سوژه، چه جنسی از نور مناسب است.

– انتخاب پایه یا سه پایه مناسب

باید حواسمان باشد که با توجه به نوع رینگ لایت انتخابی، یک پایه ی محکم و مناسب(از نظر وزن، اندازه و ارتفاع) تهیه کنیم.

منبع: youtube.com

دکمه بازگشت به بالا