اجتماعی

روش‌هایی برای بهبود سیستم عصبی

هنگامی که در حالت استرس و اضطراب طولانی مدت قرار می گیریم، سیستم عصبی دچار ترس و تنش می شود که سوءتغذیه را تشدید می کند.

به گزارش ترند روز، زمانی که بدن برای مدت طولانی تحت استرس و احساسات ناخوشایند قرار می گیرد، وارد حالتی به نام “حالت بقا” می شود که باعث ایجاد احساس خستگی در هر لحظه می شود. هنگامی که سیستم عصبی احساس عدم تعادل می کند، خطر ابتلا به اختلالات مرموز، مزمن و روانپزشکی نیز افزایش می یابد. اما چگونه می توان این شرایط را متعادل کرد؟ چگونه فرآیند بازیابی سیستم را شروع کنیم؟

هندوستان تایمز در ادامه راه‌هایی را برای کمک به بهبود سیستم گزارش‌دهی ذکر می‌کند:

افزایش سطح ویتامین B: ویتامین های B1، B6 و B12 به ساخت انتقال دهنده های عصبی مانند استیل کولین، سروتونین و نوراپی نفرین کمک می کنند. این انتقال دهنده های عصبی نقش مهمی در تنظیم سیستم عصبی و عملکرد آن دارند.

سرماخوردگی: حدود تحمل در بدن باید افزایش یابد. می توانید یک ظرف بزرگ پر از یخ بردارید و دستان خود را در آن قرار دهید. وقتی بدن آرام است باید اجازه داد این احساسات را حس کند. این به افزایش حد تحمل در بدن کمک می کند.

آفتاب صبح: طلوع آفتاب صبح نقش مهمی در تعادل ساعت بیولوژیکی دارد. همچنین به خواب خوب شبانه کمک می کند زیرا نقش مهمی در ترمیم و بهبود سیستم عصبی دارد.

حد: کارشناسان بر نیاز به مرزهای ارتباطی تاکید دارند. وقتی صحبت از هماهنگی و تعادل سیستم گزارش دهی می شود، گفته می شود که همیشه باید محدودیت هایی وجود داشته باشد. ما همچنین باید برای کلمات و شرایطی که ما را به زندگی باز می گرداند، مرزهایی تعیین کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا