«روایت پیشرفت» با هدف تعامل بین جامعه نخبگانی برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری افتتاح نمایشگاه روایت پیشرفت مروری بر دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم که در نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در کنار بارگاه منور رضوی برگزار می شود.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه نخستین رویداد ملی پیشرفت سال گذشته در قم برگزار شد، افزود: امسال مشهد دومین نمایشگاه روایت خدمت است و میزبان علاقه مندان از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه است.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه امیدآفرینی است تا مردم و اقشار مختلف بدانند دولت مردمی سیزدهم در ۲ سال گذشته چه دستاوردها و پیشرفت‌هایی داشته است، افزود: این رویداد تلاش می‌کند زمینه تعامل و گفتگو بین نخبگان را فراهم کند و مخاطبان اصلی آن حوزویان و دانشگاهیان است.

دولابی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۰ وزارتخانه، سازمان انرژی اتمی و همچنین اندیشکده های مختلف حضور دارند، افزود: سازمان‌ها و نهادها، دستاوردها و جهش قابل توجه دولت سیزدهم را در قالب‌های مختلف روایت می‌کنند.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت افزود: نمودارهایی نیز در هر یک از غرفه‌های این نمایشگاه وجود دارد که براساس ۵۰ شاخص عملکرد وزارتخانه‌های مختلف را در بخش‌های گوناگون به منصه ظهور می‌رسانند.

وی به حضور مهمانان عالی رتبه در چهار روز برپایی نمایشگاه روایت خدمت اشاره و بیان کرد: وزیر کشور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور می‌یابد، در روز ۱۹ بهمن ماه سخنگوی دولت و همچنین وزیر نفت مهمان این نمایشگاه خواهد بود و در روز شنبه وزیر بهداشت در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

دکمه بازگشت به بالا